Anonym (hemmis..?) skrev 2008-06-17 10:22:04 följande:
Eftersom ni verkar vara ett gäng som är lite insatta i hemmisar så frågar jag er. Jag är gravid i v.30 och när jag bajsar har det flera gånger kommit blod men det gör liksom inte ont o stjärten och jag kan inte se någon hemmis, är det de ändå? lr blöder det ändå?
Ja,det är säkert såna ändå. Jag blödde ofta utan att det gjorde ont. Är det rött färskt blod så är det nog ingen fara,dessutom är du ju gravid. Å andra sidan rekommenderas ju att blödningar från stjärten alltid ska kollas upp,så jag kan ju inte sitta här och ställa diagnos. så tala med din bm,men min erfarenhet är i alla fall att det kan blöda(ganska rejält också)utan att det gör ont.
Anonym (Hemmis) skrev 2008-06-17 10:16:12 följande:
Åh fy, din stackare! Skönt att du blev av med dem till slut. Jag ska försöka få tummen ur arslet och kontakta vc också.. Tycker bara att det är så pinsamtVad sade du när du ringde?
Tänk på att detta är faktiskt OERHÖRT vanligt och vårdpersonalen ser så många rumpor så du kan aldrig ana. Tror ingen kommer att tycka din är nåt

speciell...
Nä,skämt åtsido,det är väl ingen tröst. Vet att de sett många rumpor,men det hjälper ju inte för Du är ju inte van att visa upp din.....eller hur?
Men det ÄR skönt att få det gjort.
Ja vad sa jag,nu är det ju ca 3 år sen,men vid tillfället då jag ringde så hade jag ju så ont så jag nästan grät i luren. fick väl ur mig hur länge jag hade haft ont,min situation,med 5 barn osv. hon tyckte så synd om mig så jag fick en akuttid direkt.