Vilket moped skulle ni rekommendera ?
Hej,vilket moped skulle ni rekommendera för en 16 årig pojke och varför? Han vill gärna ha en märkes moppe. Var ordnar man körkort för en moped? Tack för hjälpen.
Hej,vilket moped skulle ni rekommendera för en 16 årig pojke och varför? Han vill gärna ha en märkes moppe. Var ordnar man körkort för en moped? Tack för hjälpen.
Peugot speedfighter har ajg hört mycket bra om av mina sysslingar som har sådana. =)
Peugeot är väldigt bra, men snälla vad du än gör köp ingen Tornado / torpedo( kommer inte ihåg vilket de var!) eu scooter!
Hade en sån för ja lite mer över 1 år sen nu ochför 1 år sen o 3 dagar så var jag med om en olycka med den o sen har jag fått höra att de är fler som har köpt den mopeden o vart med om samma fel på dn när man har kört den !
p.s körkortet kan du fixa hos en körskola d.s
Ingen faktiskt. Jag tycker inte att de är mogna att fara runt i såna fordon på egen hand i den åldern.
jag har en kymco, vart inne på lagning några gånger men annars funkar den super..
man kan INTE beröva sina barn moppeåren, dem e roliga ;)
MiniAndre o MiniTrajas skrev 2008-09-06 19:08:01 följande:
MiniAndre o MiniTrajas skrev 2008-09-07 13:28:55 följande:
MiniAndre o MiniTrajas skrev 2008-09-07 13:43:31 följande:
MiniAndre o MiniTrajas skrev 2008-09-07 13:58:43 följande:
Vi har köpt en sym jet till vår grabb. Nu har han växt ifrån den så gubben hemma har börjat ta den till jobbet istället. ALDRIG lämnat in den på lagning, gjort servicen själva. Vi har haft den i 5 år nu. Andrahandsvärdet på den är otroligt bra, om man tittar på blocket.