• gfs

hormonrand hur tidigt fick ni den och vilket kön fick barnet

se rubriken

• Svar på tråden hormonrand hur tidigt fick ni den och vilket kön fick barnet
  • RedTopaz

Jag fick bara en mkt tunn knappt synlig rand som kom i ca v. 36-37 och jag fick en son

• Malindis

Ingen rand under mina tre graviditeter.. alla pojkar.

Kompisen hade rand sina 2 första de va flickor.. ingen rand den 3:e och det va en pojke.

Myt eller sanning?? Inte vet jag!  Skrattande

♥ 27 September 2008 ♥
  • bebbe2009

en pojke.Randen var från naveln och uppåt. Kommer inte ihåg riktigt när den kom men efter v25 nångång började den komma.

• Anki85

jag har inte fått någon hormonrand någon av gångerna, första gången fick jag en son och nu väntar jag tvilling flickor

• Anki85

glömde att skriva att jag är i v 33 så förhopningvis klarar jag mig denna gången med

Anki85 skrev 2008-06-21 22:32:43 följande:
    jag har inte fått någon hormonrand någon av gångerna, första gången fick jag en son och nu väntar jag tvilling flickor
  • Lillaelle

Jag fick min ganska tidigt - men jag kommer inte ihåg när. Jag väntar en tjej :) Jag hade en förra gången också när jag väntade hennes storasyster!

• Camilla85

Fick en rand nångång runt vecka 25, fick flicka! =)

***Amber 071120 & Syskon i magen***
  • Smulan74

Kommer inte ihåg när den kom men jag hade från naveln och neråt med alla tre grabbarna och ingen alls med dottern. Är vara i v 8 nu så än vet jag inte hur det blir den här gången

• S0lstråle

Fick ingen första gången, det blev en pojke. I min andra graviditet har jag i v 29 inte fått någon, men vet inte heller vilket kön det är.

• Bebbe3

Har varit gravid 2 ggr förut. Bägge gångerna döttrar (en gång gravidrand, en gång utan) - e gravid igen... ingen rand ännu:-

• Nikas

Är i v 31 nu och har ingen rand. Väntar en pojke, säger de iallafall ;) Har dock sett snoppen på ultraljud så jag hoppas de har sagt rätt nu hehehe

• sannapanna76

Runt vecka 20 med nr 1: flicka
    Runt vecka 14 med nr 2: flicka

• MrsZ

Fick en tidigt förra gången och det bidde en liten drakpojke. Nu har jag ingen och jag tror det blir en "pajk" till =)

• Haraaz

Ingen rand, vecka 34 och vet inte könet.

• Anonym (Lykke123)

Jag är i vecka 13 och kan börja ana randen från naveln neråt 🙂 min första graviditet.

Svar på tråden hormonrand hur tidigt fick ni den och vilket kön fick barnet