hormonrand hur tidigt fick ni den och vilket kön fick barnet
se rubriken
se rubriken
Jag fick bara en mkt tunn knappt synlig rand som kom i ca v. 36-37 och jag fick en son
Ingen rand under mina tre graviditeter.. alla pojkar.
Kompisen hade rand sina 2 första de va flickor.. ingen rand den 3:e och det va en pojke.
Myt eller sanning?? Inte vet jag!
en pojke.Randen var från naveln och uppåt. Kommer inte ihåg riktigt när den kom men efter v25 nångång började den komma.
jag har inte fått någon hormonrand någon av gångerna, första gången fick jag en son och nu väntar jag tvilling flickor
glömde att skriva att jag är i v 33 så förhopningvis klarar jag mig denna gången med
Jag fick min ganska tidigt - men jag kommer inte ihåg när. Jag väntar en tjej :) Jag hade en förra gången också när jag väntade hennes storasyster!
Fick en rand nångång runt vecka 25, fick flicka! =)
Kommer inte ihåg när den kom men jag hade från naveln och neråt med alla tre grabbarna och ingen alls med dottern. Är vara i v 8 nu så än vet jag inte hur det blir den här gången
Fick ingen första gången, det blev en pojke. I min andra graviditet har jag i v 29 inte fått någon, men vet inte heller vilket kön det är.
Har varit gravid 2 ggr förut. Bägge gångerna döttrar (en gång gravidrand, en gång utan) - e gravid igen... ingen rand ännu:-
Är i v 31 nu och har ingen rand. Väntar en pojke, säger de iallafall ;) Har dock sett snoppen på ultraljud så jag hoppas de har sagt rätt nu hehehe
Runt vecka 20 med nr 1: flicka
Runt vecka 14 med nr 2: flicka
Tre söner och alla gravidrand med..
Fick en tidigt förra gången och det bidde en liten drakpojke. Nu har jag ingen och jag tror det blir en "pajk" till =)
Ingen rand, vecka 34 och vet inte könet.
Jag är i vecka 13 och kan börja ana randen från naveln neråt 🙂 min första graviditet.