• Anonym (Have fun..)

Bi-tjejer gifta med män, kika hit.

Jag är lite nyfiken på hur andra bi-tjejer som är gifta med män har det.
    Sälv lever jag nog i det bästa förhållandet man kan tänka sig. Både jag och min man är bi, och jag får utan problem träffa tjejer vid sidan av.....inte för att det händer så ofta, men iaf.

Hur har ni det?

Jag tänkte att detta kunde vara ett bra sätt att prata med andra bi-tjejer om saker man inte kan prata med sina vanliga vänner om.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-22 14:40
    Jag startade inte denna tråden för att en massa folk skulle komma hit och prata om otrohet.......Gillar ni inte tråden, så kan ni säkert hitta någon annan.... ( inte för att vara sån, men jag är lite trött på negativitet...)

• Svar på tråden Bi-tjejer gifta med män, kika hit.
  • Platypus

Jag har också lekt med tanken.

Dock har jag hört att det ofta inte är speciellt lyckat, många känslomässig problem som verkar uppstå. 

• marble

Jag anser att alla slags relationer där känslor är inblandade är komplicerat och ständigt kräver arbete. Därför är jag väldigt kräsen vilka personer jag släpper nära inpå mig men även för att jag sällan känner mig hemma med någon. Troligen kommer vi aldrig att leva som polyamorösa men vi är som sagt öppna inför tanken på det.

Vi lever idag i en asexuell relation tillsammans som vi mår bra av och det är så våra eventuella polyrelationer även kommer att fungera... 

• Anonym (mammatill2)

Nu är inte jag och min sambo gifta men,förlovade iaf Han är väl medveten om min läggning,han låter mig vara på kontaktsidor och söka sexrelationer med andra tjejer/kvinnor.Har inte blivit något än..men jag har "bokat "in några träffar.För mig handlar det mest om sex.Jag saknar en kvinnlig mjukhet och kropp.Sambon tyckte att jag skulle få träffa en annan tjej en gång och testa,då jag aldrig testat fullt ut,men han fick sån ågren när tiden närmade sig att jag fick ställa in.Senaste tiden har kompromissen varit trekant.Men nu blev jag gravid,och ställde in träffen..igen.Känns som att jag aldrig ska få vara med en annan kvinna.Mitt drömcenario vore om vi kunde vara tre i förhållandet,men jag tror inte det skulle gå,med tre barn,egoistiskt skulle det vara.Men som sagt,kompromissen voren en gemensm kk..undrar om vi lyckas..

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Have fun..) skrev 2008-06-22 11:30:40 följande:
    Jag är lite nyfiken på hur andra bi-tjejer som är gifta med män har det.
    Sälv lever jag nog i det bästa förhållandet man kan tänka sig. Både jag och min man är bi, och jag får utan problem träffa tjejer vid sidan av.....inte för att det händer så ofta, men iaf.

Hur har ni det?

Jag tänkte att detta kunde vara ett bra sätt att prata med andra bi-tjejer om saker man inte kan prata med sina vanliga vänner om.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-22 14:40
    Jag startade inte denna tråden för att en massa folk skulle komma hit och prata om otrohet.......Gillar ni inte tråden, så kan ni säkert hitta någon annan.... ( inte för att vara sån, men jag är lite trött på negativitet...)
    Jag tycker det är så vackert att det finns så många bi-tjejer. När jag dejtade som värst så kom jag i kontakt med många "bi-tjejer", och när man började fråga om deras erfarenheter på tjejfronten så blev man många gånger helt paff.
    Många hade hånglat på fyllan med en tjej och en del hade T:O:M smekt tjejen på brösten när de hånglat.

Skärp er nu tjejer och kom till skott och sluta med ord som (har länge funderat, jag skulle vilja, är väldigt nyfiken)

Kom till skott tjejer och snacka inte för mycket. Som tur är så har jag träffat ett par hänsynslösa tjejer som inte snackar utan gör slag i saken
  • Mrs F

Vilken härlig tråd. Jag joinar er med glädje

• Anonym (bisam)

Jag och min man har ofta trekant med ytterligare en kvinna och det är helt på mina villkor. Han behöver inte vara med om vi tjejer inte vill. Det funkar jättebra så tveka inte om ni är sugna
    Har dock hänt att jag fått med en så kallad Wannabe-bi som jag kallar dem som inte ens velat slicka mig utan bara kyssas lite och sedan bli påsatt av min man. Funkar väl det med eftersom jag älskar att se honom sätta på någon men inte i längden. 

• Anonym (bi)

Jag är gift och bi. Har tidigare haft sex med tjejer men inte varit i ett förhållande med någon, inte någon annan man heller för den delen. Hånglat en del med tjejer under åren, även några gånger sen jag träffade min man men inte nu längre. Jag tror att enda lösningen för oss skulle vara trekant, vi vill inte ha ett förhållande med någon annan utan i så fall skulle hon bara fungera som en kk. Inte helt lätt att hitta dock och vi är lite oroliga för om det skulle påverka vårt äktenskap negativt. Men vi håller dörrarna öppna för framtiden.

• Anonym (bisam)
    Anonym (bi) skrev 2011-08-24 21:35:15 följande:
    Jag är gift och bi. Har tidigare haft sex med tjejer men inte varit i ett förhållande med någon, inte någon annan man heller för den delen. Hånglat en del med tjejer under åren, även några gånger sen jag träffade min man men inte nu längre. Jag tror att enda lösningen för oss skulle vara trekant, vi vill inte ha ett förhållande med någon annan utan i så fall skulle hon bara fungera som en kk. Inte helt lätt att hitta dock och vi är lite oroliga för om det skulle påverka vårt äktenskap negativt. Men vi håller dörrarna öppna för framtiden.
    För oss har det enbart varit positivt och vi raggar ofta på gayklubbar, har alltid varit lätt att få med någon hem
  • Anonym (bi)
    Anonym (bisam) skrev 2011-08-25 23:35:59 följande:
    För oss har det enbart varit positivt och vi raggar ofta på gayklubbar, har alltid varit lätt att få med någon hem

Låter ju lovande! Vi får se vad som händer helt enkelt.
  • dukat
    Anonym (bisam) skrev 2011-08-21 22:39:29 följande:
    Ja jag tycker hela känrfamiljkonceptet funkar dåligt. Storfamilj eller polymaoröst känns enklare och mer naturligt. Tror folk skulle bli lyckligare och mer harmoniska och man var fler som hjälptes åt

det tror jag stenhårt på oxå
  • FruZäll

Jag o min man har haft sex med en annan tjej ihop;) fungerar det med:)

Svar på tråden Bi-tjejer gifta med män, kika hit.