• a h

orolig!

Jag har nyligen plussat efter stimulerat FET.
    Var helt säker på att man inte kunde börja blöda så länge mna tog tabletterna, att man inte skulle märka fören på vul om det var en ok graviditet.
    Men idag fick jag lite ont i magen och nu kommer bruna flytningar!
    jag hade testdag i söndags, dag 18 så borde vara 5+1. man kan väl inte se något på vul så tidigt så ingen idé att ringa o tjata om en tid. Ska inte få komma fören 15 juli egentligen och det är ju tre veckor dit!
    Är så orolig. Har gjort två IVF och samanlagt 8 återföringar och jag känner mig helt knäckt. Fick mf på första färsk och det började ungefär så här.
    Sitter bara och gråter och önskar att de kunde gå bra och bli min tur någon gång. Känner bara att semestern som börjar nästa vecka och allt jag sett fram emot vill jag bara hoppa över

• Svar på tråden orolig!
  • Alexandria

Nejmen usch så jobbigt för dig! Tänk på att det inte behöver vara nåt fel! Och försök fokusera på att det kommer att gå bra. Jag vet att det är lätt att säga men...Det är ju oavsett ingen vits att ta ut nåt i förväg. Kram och lycka till!

• Focy

Villja; för det första vill jag skriva grattis, du är gravid!
    Det är verkligen en orolig tid innan första VUL, många gravida blöder eller har bruna flytningar.Vilket är fullt normalt. Det är inget kul och jag förstår att du är knäckt! Men det behöver inte vara som förra gången och sluta med MF. I vecka 5 hade jag enormt ont precis som en mensvärk, jag trodde mensen skulle komma men det gjorde den aldrig. Är nu i v18 och oron har släpt lite men den finns där.

Jag tycker du ska försöka göra något roligt och försöka tänka på något annat, det är normalt att blöda lite och ha ont. Är det inte färskt blod så är ju det bra. Ring till kliniken och prata med någon där.

Håller tummarna för dig

Svar på tråden orolig!