• Amanecer

Hur hittar jag min brors biologiska pappa?..

Min lillebror vill hitta sin pappa, han är nu 18, såg honom sist när han var bara typ 7, allt vi har är ett namn och efternamn, och ett ungefärligt födelseår.
    Vår mamma vill av olika skäl inte engagera sig men jag tycker att min bror har rätt att ta kontakt om han nu känner att han vill det.

Någon som vet? någon sida där man kan se Typ en persons namn och om dom har barn.???

• Svar på tråden Hur hittar jag min brors biologiska pappa?..
  • IsadorasMamma

Är det ett vanligt namn?? Annars får ni söka på eniro eller något och ringa runt!

• Trikarn

Om din brors pappa finns reg som han spappa så är det bara att vända sig till skatteverket!

• Amanecer

det är ett himla vanligt namn, problemet är bara att det känns så dumt och ringa runt och säga vem man söker och varför liksom...

• Trikarn

man kan anmäla att man vill ha ett personbevis på nätet, tillomed skriva ut ett, men då måste man ah e-leg..

• ims01

Hej

Jag undrar om det är nogon som vet hur man hittar sin riktiga pappa utomlands som spanien /italien ? Nu är det så att den pappa som står som registrerad som min pappa är svensk men jag vet innerst inne att han inte är min pappa o hela släkten håller tyst . Min mor skulle säga mig en sak innan hon dog i canser ganska ung som 54 åring men jag hann alldrig få reda på  det  o jag misstänker starkt att det har å göra med faderskapet på mig å göra eftersom jag alldrig varit en i familjen .Jag har alltid fått höra att jag inte är mina syskons syster i olika situationer ,välldigt kränkande o förnedrande ,men så växte jag upp med min familj . Va till gran canaria när jag va 13 år o fick träffa han som är chef för grisfesten o han grinade o va helt tagen och några av hans söner gav mig telnr i smyg o jag förstod inte va det handlade om alls men jag har alltid känt en dragningskraft till spanien o oerhörda kännslor för den situationen då . finns det någon jag kan vända mig till som vet o kan detta ?

mvh is 

Svar på tråden Hur hittar jag min brors biologiska pappa?..