• Micki83

Föräldrar i Hva/Jkpg del 8

Här hänger vi föräldrar som bor runt Huskvarna och Jönköping. Några av oss har följts åt sen vi var gravida andra kommit till senare. Alla är varm välkomna!!!

Del 1 www.familjeliv.se/Forum-11-239/m12983212.html

Del 2 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m15608000.html

Del 3 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m18930501.html

Del 4 www.familjeliv.se/Forum-3-28/m22332549.html

Del 5 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m25578843.html

Del 6 www.familjeliv.se/Forum-11-271/m28409985.html

Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m31490010.html

Så nya som gamla, fyll tråden med massa kul!!
  • Svar på tråden Föräldrar i Hva/Jkpg del 8
  • Kesso

Micki83:
    Vi håller på här och packar inför resan. Men ser att det är fint ute. Vad skönt att det börjar släppa nu det krassliga. Ja, det är många förkylda nu. Pratade med din syster häromdagen. Det var så trevligt. Jag berättade att vi skriver till varann. Ja, hon hade väl hört det också. Hoppas ni hittar svamp när ni är ute.

Mizaja:
    Ja, tyvärr så får jag nog hoppa partyt också. vi ska ju på sem. på onsd. mycket här och så ekonomin måste också räcka. Det hade varit trevligt annars. Hoppas ni får det trevligt.

Ha det gott alla i höstvädret.

• Mizaja

Hej!

Oj så tyst det är här... Bäst jag skriver så inte tråden dör ut

Me and 1 var kul! 11 mammor (+ mig), 2 pappor, 3 bebisar och 4störrebarn + mina 3. Kul! Hon sålde mycket med. Jag har massor ur denna kollektionen. Så fona kläder denna säsong. Kul du kom Misan

Vad gör ni andra i regnet?

Jag har redovisning i skolan nu,,,,

• mosterjosie

Hwj!

Ja det var värst vad det var lugnt här!!

Här händer inte så mycket.. Ska iväg och storhandla om en stund, sen blir det mys med familjen!

Hoppas det gick bra på redovisningen, Mizaja!

• Micki83

aaaaaaaj va jag har ont i benen... igår hade jag en lugn hemmadag. fixade lite när alma var på dagis. men sen kände jag att jag ville ha lite sällskap så när alma var hämtad promenerade jag upp till måledal. UPPFÖR hakarpsbacken *pust* med två sovande barn i vagnen. det rann om mig när jag var framme. men måledal låtsades inte om lukten Flört utan bjöd på kaffe.
    idag är alma hemma från dagis och vi tänkte testa en öppen förskola uppe på berget som har röris på fredagar. en vän undrade om vi skulle gå upp. så ok, motion är ju bra. släpade båda mina barn uppför hela ådalsvägen idag istället och nu kan jag knappt böja på benen. men bra träning för rumpan lär det ju vara

mizaja: ja me&i har så mkt fint. gillar verkligen höstkollektionerna för dom har så mkt velour som jag tycker är ultimat till barn. mjukt, gosigt och lekvänligt. köpte du nåt mer kul?

(¯`''?.¸(¯`''?.¸♥Alma & Ella♥¸.?''´¯)¸.?''´¯)
  • Mizaja

Oj hurtig du är Micki!

Jag har den röda plyschtröjan med turkos igelkott, Svart tröja med turkosa robotar och röd töja med blå moster truck. Sen köpte jag den ursöta bodyn med flugsvampar och matchande strumpor.

vad gör ni idag?

Jag har tränat , relaxat och lunchat irelaxen Går på atlantis Det var skönt!

Nu skola...

Kesso redovisningen gick bra!

Hur funkar amningen nu?

Kram alla!

• Kesso

Hej på er!

Ja, här har vi nu varit en vecka på Rhodos. Det har varit så härligt och lagom varmt. Allt har fungerat med barnen.

Mizaja:
    vad skönt att redovisningne gick bra. Vad var det du redovisade om? Amningne fungerar nu bra. hade med mig ersättning till Rhodos men behövde ej ta någon. fatta va skönt. Han är så nöjd. Nu kommit till det stadiet då han jollrar och skrattar.

Hoppas ni alla mår bra nu. Ja, höstförkylningar är ju vanligt nu. jag har väl att vänta att dottern kommer hem med et nu igen från förskolan. Hon ska dit i morgon efter en veckas uppehåll.

Ha det gott!

• Anonym (h)
    Kesso skrev 2008-10-09 20:42:27 följande:

Hej på er!

Ja, här har vi nu varit en vecka på Rhodos. Det har varit så härligt och lagom varmt. Allt har fungerat med barnen.

Mizaja:
    vad skönt att redovisningne gick bra. Vad var det du redovisade om? Amningne fungerar nu bra. hade med mig ersättning till Rhodos men behövde ej ta någon. fatta va skönt. Han är så nöjd. Nu kommit till det stadiet då han jollrar och skrattar.

Hoppas ni alla mår bra nu. Ja, höstförkylningar är ju vanligt nu. jag har väl att vänta att dottern kommer hem med et nu igen från förskolan. Hon ska dit i morgon efter en veckas uppehåll.

Ha det gott!

Lillkroken skrev 2025-10-04 22:21:58 följande:

Är tråden aktiv?:) ser inte vilket år 🙈

Citera första inlägget så slipper du dra upp en massa gammalt.
  • Anonym (h)

Eller senaste men här var det tydligt att ÄLDRE 9 okt inte betyder i år ;P

• Lillkroken

Eh.. det var ju precis det jag gjorde? Det var du som drog med gammalt nu? Mitt inlägg är clean.. men tack för svaret. Vilket trevligt bemötande? du missade svaret på frågan. 

Anonym (h) skrev 2025-10-04 22:27:41 följande:
    Lillkroken skrev 2025-10-04 22:21:58 följande:

Är tråden aktiv?:) ser inte vilket år 🙈

Citera första inlägget så slipper du dra upp en massa gammalt.
  • Anonym (h)
    Lillkroken skrev 2025-10-05 11:10:39 följande:

Eh.. det var ju precis det jag gjorde? Det var du som drog med gammalt nu? Mitt inlägg är clean.. men tack för svaret. Vilket trevligt bemötande? du missade svaret på frågan. 

Det var inte ett dugg otrevligt utan en reflektion över att du dragit upp en del gammalt på sistone. Citeringen fungerar utan att posta ett inlägg och du citerade inte så hur skulle du vetat vilket år även om du postade? ;P
  • Lillkroken

Känns fint att ha en stalker ;) 
    Hoppas det är något roligt jag dragit upp på sistone då, något smaskigt 🤗

Anonym (h) skrev 2025-10-05 11:48:29 följande:
    Det var inte ett dugg otrevligt utan en reflektion över att du dragit upp en del gammalt på sistone. Citeringen fungerar utan att posta ett inlägg och du citerade inte så hur skulle du vetat vilket år även om du postade? ;P
Svar på tråden Föräldrar i Hva/Jkpg del 8