• FH Mamma
    Äldre 15 Jul 20:04
    7069 visningar
    4 svar
    4
    7069

    Ska testa sugaring ikväll...

    Frågan är om jag kommer få 3:e gradens brännskador eller bara lite brännblåsor på benen....

    Nej jag vet.. det ska inte vara för varmt.

    Till frågorna.. kan man använda sugaring och ta bort håret vid bikinilinjen med det oxå?

    Och kan man spara det eller måste man koka nytt varje gång..?

  • Svar på tråden Ska testa sugaring ikväll...
  • Äldre 15 Jul 20:35
    #1

    Jag har andvänt sugering även på bikinilinjen (fast jag kör brasilianskt helrakat alltså och det fick utmärkt även det).
    Jag brukar kasta min sugering efter att jag har andvänt dem men den ska gå att använda igen.

  • Äldre 16 Jul 08:41
    #2

    Det går att använda den igen.

  • Mon 31 Oct 2022 11:31
    #3
    Jag skulle inte göra sockring hemma utan kunskap och rätt teknik! 

    Jag har gått till SugarMe Esthetics på Östermalm 
    www.sugarme.se och de är i särklass den bästa salongen jag varit på! De är sjukt duktiga, lyhörda, får dig att känna dig bekväm och resultatet är grymt. 

    Här kan man läsa mer om brasiliansk vaxning på deras hemsida: sugarme.se/pages/sockring-kvinnor-la-brazilian

    Rekommenderar starkt!!
  • Tue 1 Nov 2022 07:43
    #4

    Håller me. när du gör d på salong är sockerpastan bara ljummen och inte alls lika varm som vax. 


     


    AlexVicky skrev 2022-10-31 11:31:36 följande:
    Jag skulle inte göra sockring hemma utan kunskap och rätt teknik! 

    Jag har gått till SugarMe Esthetics på Östermalm www.sugarme.se och de är i särklass den bästa salongen jag varit på! De är sjukt duktiga, lyhörda, får dig att känna dig bekväm och resultatet är grymt. 

    Här kan man läsa mer om brasiliansk vaxning på deras hemsida: sugarme.se/pages/sockring-kvinnor-la-brazilian

    Rekommenderar starkt!!
Svar på tråden Ska testa sugaring ikväll...