• ruben10

En gång för alla .

tjena, jag måste bara säga att det är upp till var och en om man vill ha barn, och när det skall ske,

tex vi, vi lever ett jätte bra liv,
    jag pluggar till vvs-montör och min flickvän återgår snart till sin utbildning.
    vi har det jätte bra, och vår dotter verkar trivas.
    vi bor hemma förtillfälligt, det är enbart för att försöka spara ihop en buffert.
    jag jobbar på sommaren och ska börja jobba extra på kvällar helger i höst.
    fritid har man, det spenderar man på sin ögonsten!
    det jag vill säga med det här är, att har man bara visioner och en enorm vilja så klarar man det. och smutskasta inte unga föräldrar, de är minst lika duktiga som medelålders!

• Svar på tråden En gång för alla .
  • Leather Cravat

Ja ja ja ja..
    Börjar bli en ANINGS uttjatat med sådana här trådar nu.

Nu sätter du ju antagligen bara igång diskussionen IGEN.

• cissi24

Visst får man skaffa barn som ung.

Men....om ni bor hemma nu. Betalar ni något för att göra det?

• ruben10

japp vi betalar för mig,

ang leather cravats inlägg. har jag inte kollat de övriga trådarna.

• cissi24

Okej. Jag tycker inte man ska skaffa barn om man inte kan bo i eget boende. Tycker också att man borde ha en buffert redan innan man skaffar barn.

• Valkyriah

Håller med om att detta är riktigt uttjatat.

Känner man sig säker i sin roll som förälder så har man inget behov av att "försvara" sig.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • SomeOone
    ruben10 skrev 2008-07-20 11:09:24 följande: