• Niinaaa

Hostel

Läste i gamla inlägg här på familjeliv om filmen Hostel. Alla verkar tycka att det var jättedålig & inte ens läskig.

Jag såg den för ca 3 veckor sen & jag mår dåligt över den än.
    Fy fan va läskig den va...
    Ångrar att jag såg den.

Fast jag kanske är skitlöjlig då haha

• Svar på tråden Hostel
  • lunkentuss

Den var varken läskig, spännande elr bra.

Det är en skitfilm som saknar syfte Istället för ordet läskig skulle jag nog använda magstark... Nej, det var ingen film för mig. Det var en av få filmer jag inte såg hela av...

Men alla äro vi olika =)

• Niinaaa

Dom borrade ju i människor!!!!
    *ryser*

• GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

Äh jag tyckte mest att den var fånig har även sett tvåan, varken hostel eller saw filmerna lyckas på något vis skrämma mig eller krypa under skinnet

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • lunkentuss
    Niinaaa skrev 2008-07-22 20:22:00 följande:
    Dom borrade ju i människor!!!! *ryser*
    Ja det var såklart äckligt, men inte läskigt... Det var en tortyfilm utan "motiv", bara meningslöst torterande... Sånt vill jag ju inte se
  • Heisan
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-07-22 20:23:48 följande:
    Äh jag tyckte mest att den var fånig har även sett tvåan, varken hostel eller saw filmerna lyckas på något vis skrämma mig eller krypa under skinnet
    Saw-jisses-jag var skitskraj när jag såg den....
    Dec-07: 107-89,2
  • Niinaaa
    Heisan skrev 2008-07-22 20:30:23 följande:
    Saw-jisses-jag var skitskraj när jag såg den....
    Den skulle jag aldrig klara av att se.
  • Headshock

Hostel tycker jag jättemycket om, båda två. Jag blir dock inte skrämd av filmerna eller känner obehag. Jag är bara ett Tarantion-fan

Saw-filmerna förstår nog många inte utan ser bara blodet och splattret hela tiden, Det är handlingen som är så fruktansvärt bra, hur alla filmerna i serien knyter ihop varandra osv.

Men jag tycker ivaf att om man anser Saw och Hostel eller the ring vara äckliga och hemska då har man inte sett mycket skräck och rysare i sitt liv :)

• ElviraSofia

Jag och karln såg hostel för ett tag sen, den var äcklig, javisst. men inte direkt bra. Vi båda satt och funderade i början om det verkligen var rätt film, eller om vi lyckats få någon dålig porrfilm istället o.O

Saw däremot, fruktansvärt bra, iallfall de två (möjligen tre) första. jag ryser!

• Heisan
    Headshock skrev 2008-07-22 22:50:16 följande:
    Hostel tycker jag jättemycket om, båda två. Jag blir dock inte skrämd av filmerna eller känner obehag. Jag är bara ett Tarantion-fanSaw-filmerna förstår nog många inte utan ser bara blodet och splattret hela tiden, Det är handlingen som är så fruktansvärt bra, hur alla filmerna i serien knyter ihop varandra osv.Men jag tycker ivaf att om man anser Saw och Hostel eller the ring vara äckliga och hemska då har man inte sett mycket skräck och rysare i sitt liv :)
    Jag har sett både skräck o rysare i kvadrat o kubik under de senaste 25 åren o jag tycker att Saw är skitläskig....
    Dec-07: 107-89,2
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm

tipsar om cube

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Rabelais

"Hostel" och framförallt "Hostel 2" var två långa gäspningar utan minsta lilla ljuspunkt. De hör hemma i samma kategori som "Scream".

• Skölden89

Hostelfilmerna är sjukt obehagliga, jag förstår att dom ger men för ett tag i livet. Jag själv är ganska tålig, men Hostel är väldigt brutalt.

Svar på tråden Hostel