Om du inte hade barn/barnen
Tänk dig att du har inte barn hur skulle din dag varit då?Skulle du gått i skolan nu i höst? eller skulle du ha jobbat?.Bott hemma? Frågorna kanske e lite konstiga men det skulle bara vara kul och höra era röster
Såg på Lyxfällan igår och dom frågorna upp i huvudet.
Ni som inte så det så var det en familj som bestog av mamma,pappa och 4 barn 3 av dom bodde hemma och den minsta var nog 16-17 år och killarna var 23 och 25 år tror jag.Och killarna jobbade men bodde fortfarande hemma och deras flickvänner bodde där också men dom betalde inget medan dom bodde där...
Jag kommer ihåg när jag bodde ihop med sonens pappa (vi gör inte det längre)"Undra om vi skulle bott ihop i alla fall även om vi inte hade våran son,hur livet skulle vara utan honom,jobba båda två eller vad som helst"Han blev skitsur och sa att så fick jag inte tänka och han ville inte prata om det heller.
Men nu har jag lite funderingar; jag skulle ha en lägenhet,en katt och ett jobb hoppas man på i alla fall,jag skulle nog inte tänka mig att bo hemma i alla fall.Men det är ju sådant man får aldrig veta
Skriv gärna