• ökens blomma

Hårborttagning med laser!

Hejsan!

Här har jag min granne som ska gå på en första behandlig av laser, och undrar om det är nån här som provade sånt. Gör det ont ?? Hur många behandlingar ska man ha ? Resultatet ? osv osv

Tack för svar

• Svar på tråden Hårborttagning med laser!
  • Blomsterbiet

min kompis har gjort laserbehandling. Jag var med när hon gjorde det och det såg inte ut att göra ont. Hon sa att det stack till lite bara.
    Hur många behandlingar du behöver är helt individuellt. Men du får nog räkna med minst tre iallafall.
    Resultatet blev kanon.

• ökens blomma

Blomsterbiet

Tack för ditt svar

Fler ????

• heleneuz

Vad kostar det per behandling??

• ökens blomma

Min väninna säger att kostnaden för en behandling beror på vilket ställe man behandlar. Hon ska behandla sina ben och det kostar 1500 kronor för ett ben. Ju mindre området är, desto billigare blir kostnaden. Man ska ha minst fyra behandlingar för att få ett bra resultat.

• Cookie83

1500 per gång då eller?

• jennyb

jag går på laser behandling för att ta bort min skäggväxt. har gått 4 ggr. Kostar 1500 för haka och överläpp/gång. Det gör ont att ta bort på överläppen. Resultatet har blivit jätte bra, men jag kommer att behöva gå ett antal gånger till. Men jag tycker att det är värt det. Önskar bara att landstinget hade velat bidra lite eftersom jag har PCO.

• ökens blomma

1500 per gång , ja. Vad betyder PCO??

Väninnan är överviktig och pga hennes övervikt har hon fått kraftigt hårväxt.

• ökens blomma

Hoppsan, dottern tryckte på enter hela tiden och det blev ett långt tomt inlägg

• tyla

öknens blomma-
    hur gick det för din granne då?
    var det värt det?

hade ju varit skönt att bli av med allt hår en gång för alla, men kan inte låta bli att laser är lite bluff och båg.

men för dig fungerar det jennyb?
    verkar dyrt bara!
    Vad är PCO för något..?

• askyfullofstars

Jag har lasrat ?polisongerna?. Min lasertjej är bäst i Göteborg. Hade grova komplex för mitt hår i ansiktet och nu kan jag äntligen ha uppsatt hår och aldrig behöva tänka på om stubben syns. Detta efter två behandlingar. Kör igång med brasiliansk laser nästa vecka. :)

• askyfullofstars

Betalar förresten 700:-/behandling för polisongerna. Brasiliansk kommer kosta 2000:-/behandling (får rabatt pga återkommande kund). Hennes behandlingar ger resultat direkt och hon nekar behandling om hon inte tror behandlingen kommer leda till resultat (nekade min kille bland annat och sa att han inte kommer se skillnad).

Så nöjd med henne!

Svar på tråden Hårborttagning med laser!