• Knasiga familjen

    2 År av saknad.. Hapy här på familjeliv

    Idag för 2 år sedan så tog allas våran Hapy (Cissi) sitt sista andetag.
    Hon somnade in efter att ha kämpat för att överleva cancern.
    Cancern som tog hennes liv vid endast 32 års ålder..lämnade 5 barn efter sig, varav den minsta bara 6 månader..
    Nygift och kär så rasade hela hennes liv...
    Hon var min bästa vän i 30 år..Älskad och saknad av många..

    Cia min Cia..Vi saknar dig i all Evighet


    Älskar Min Familj
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-08 22:22
    Idag för 2 år sedan tog min älskade Cia sitt sista andetag...
    Idag för 2 år sedan så dog halva jag... Idag för 2 år sedan så förlorade Liam och hans bröder sin Älskade mamma...
    Idag för 2 år sedan så förlorade Stefan sin Älskade Fru...
    Idag för 2 år sedan så förlorade Min dotter sin älskade Gudmor...
    Idag för 2 år sedan så förlorade jag min bästaste vän..
    Idag för 2 år sedan så förändrades hela min familj och Stefans Liv föralltid.
    Idag för 2 år sedan så tog Gud tillbaka sin allra vackraste Ängel..
    Idag för 2 år sedan så trodde inte jag att jag skulle kunna andas igen, att mitt hjärta skulle sluta slå..Att mitt liv var slut.
    Idag för 2 år sedan så Ville inte stefan leva längre, han var på väg till cia men vart stoppad i sista sekunden..
    Idag för 2 år sedan så stannade hela världen upp, alla världens klockor sluta att slå, vinden sluta blåsa och jorden stod still...
    Idag för 2 år sedan så tog den allra vackraste Ängel sitt allra sista andetag. Idag för 2 år sedan Så dog jag och Min familj..
    Cia Min Cia..Älskade Älskade Gumman..du fattas mig, du fattas mig... Om jag kunde så skulle jag vrida tiden tillbaka...
    Om bara för en stund..
  • Svar på tråden 2 År av saknad.. Hapy här på familjeliv
  • Limba

    Halloj gumman!

    Idag var det två år sedan vi sade farväl till dig.
    Två år sedan vi jordfäste dig och du fick din sista vila.
    L och jag talade mycket idag om hur dagen för två år sedan var.
    Hon hade vissa minnesluckor av förklarliga skäl och jag fyllde i de så gott jag kunde.
    Det var en dag full av kaos, sorg och även skratt.
    Du som busade med oss tre vid fikabordet *s*
    Vi kikade till dig ikväll men jag tyckte det var för mörkt, jag tyckte det var lite läbbigt med kyrkogård när det var kolsvart ute, så vi satt kvar i bilen.
    L hade varit där tidigare idag och någon hade planterat nya fina blommor. Vi planerade hur vi ska fixa till din plats till vintern. Den är ju så vacker vår kyrkogård och jag har äran att nästan bo granne med den. Åker förbi nästan varje dag året runt och det är en plats full av frid, ljus och blommor.

    Sov så gott nu gumman

    PS: tror du var med oss i bilen ikväll, kändes som om du gav oss två tecken. Stjärnfallet och fågeln *s*

    Massa kramar

  • Limba

    Idag satt L och jag länge vid din grav. Drack latte och pratade, rensade lite och klippte lite gräs med händerna *s*. Vi satt där tills mörkret kom och det var så lungt och fridfullt.
    Talar mycket och ofta om dig. L delar med sig av massa minnen, hon din bästa vän i 30 år. Så länge kände ju inte jag dig. Jag plågas fortfarande av att jag av hänsyn till vi vet vem avstod från att gå på ditt bröllop, jag som skulle vara toastmadame och vara med på din möhippa. Hade vi haft facit så vet vi ju vem som inte borde varit med på bröllopet. Nu hade vi inte det och jag stannade hemma och det plågar mig än.

    Snart ska vi vinterbona din plats och det kommer bli så vackert. Lyktor börjar tändas på kyrkogården för nu har mörkret kommit, ska ta med min lykta nästa gång vi kommer.

    Ha det gott gumman
    Se om de dina
    Jag ser om de jag kan

  • Tenoria

    jag ska ta mig inom en snar framtid o hälsa på din grav älskade Cicci.

    hedra ditt minne och ge dig en röd ros som du verkligen förtjänar.
    saknar dig.


    - Im living my life through my little princess.
  • Knasiga familjen

    Jag vet inte vad som hände men jag vet att jag är lycklig. Du finns i mina tankar dag som natt och jag saknar dig så det gör ont ännu. När ska jag fatta att du är borta? Det kommer jag nog inte göra. Du var och är den allra bästa vän man kunde ha. Du fanns älltid där för mig och jag för dig.
    Vi kommer ses igen........Älskar dig Cia min Cia


  • Knasiga familjen

    Saknar dig så det gör ont min älskade gumma..varje dag, varje timme, varje minut och varje sec..
    Om jag ändå kunde vrida tiden tillbaka..bara för att få se dig igen...Prata med dig..höra din röst och ditt skratt..

    Hur ska jag någonsin förstå att du är borta föralltid??
    Hur ska jag förstå att telefonen aldrig mer kommer ringa och din röst höras i luren?

    Jag är hos dig ännu, nästan varje dag. över 2 år sen du tog ditt sista andetag...Plågar mig själv genom att sitta vid din grav..
    Önskar och ber att du ska komma tillbaka.

    Cia min cia...älskar dig, min bästaste vän föralltid

    Vad gör man när sorgen griper tag i en? Sliter en i stycken och slänger en utför ett stup??

    Det känns än idag som att det var igår hon somna in..NÄR ska sorgen släppa??

    Jag kan inte hålla på att braka så här längre..det orkar jag inte..smärtan gör för ont för att jag ska klara av den.

    Jag *känner* dig ännu cia..jag vet att du finns i min närhet..
    Men varje gång du kommer så kommer åxå smärtan och saknaden med dig...
    Tankarna för mig tillbaka till sista dagen på sjukhuset...Allt vi sa..alla kramar...tårarna...
    Tänk om jag ändå kunnat förstå då att det var ditt sätt att säga farväl till mig....

    Vi kramades så mycket, vi pratade..du sa att du älskade mig ...varför förstod jag inte då...

    Förstår inte än att du verkligen är borta..så jävla sjukt... 2år 2 månader 1 vecka och 4 dagar sen du somna in och sorgen är fortfarande densamma...lika intensiv..lika hjärtskärande och lika smärtsam...

    Bilden av dig när jag såg dig sista gången när du somnat in sitter förevigt i mitt huvud..så vacker, så fridfull.....

    Sista gången jag såg dig i livet...glömmer jag aldrig..dina ord, dina kramar och ditt leende trots smärtan ..så log du ditt underbara leende...

    Jävla cancer..fyfan vad jag hatar dig


  • Knasiga familjen

    Över 4 år sen Cissi dog, helt sjukt. Det känns som igår, för det gör fortfarande lika ont. Om inte ondare, för nu börjar jag inse att hon kommer inte ringa, messa eller komma över på fika mer...


    Pözz på dig älskade vän.


     

  • ajnas

    Tänker på Cissi med jämna mellanrum fastän jag inte alls kände henne. Jag fick också barn 2006 och undrar ibland hur Cissis son har det! Tänker på er som saknar henne dagligen

  • Knasiga familjen

    7 år sedan du somnade in min älskade cia. Smärtan och sorgen är fortfarande så stark, och den gör så ont. Imorgon fyller du år gumman. Varför kan du inte vara här?? Mitt hjärta är fortfarande brustet, ena delen har jag och den andra tog du med dig. Jag trodde att sorgen och framför allt smärtan skulle ge med sig, lite iaf. Men den är fortfarande lika stark och gör lika ont än idag. Cia min cia, älskade bästaste vän. Saknar dig så jag går sönder. Älskar dig så mycket och längtar tills vi ses. För du väntar på mig i nangiala....som vi lovade varandra. Älskar dig då, nu och för alltid.

  • Knasiga familjen

    14 år!!! sedan älskade Hapy (Cia) somnade in. 14 år sedan och jag saknar henne fruktansvärt mycket. Jag tänkte på henne så ofta. Hennes barn har jag kontakt med än idag och dom är så fina. Men saknar sin mamma. CIA du skulle vara så stolt över dina fina barn. Jag vet att du vakar över dom från himlen. 14 år sedan älskade bästa vän. Ingen var som du. Du var så speciell, så kärleksfull och så snäll. CIA min älskade CIA vad jag saknar dig??????????????????????

Svar på tråden 2 År av saknad.. Hapy här på familjeliv