• gagge

Föräldraledig i eller utanför Malmö

Hej alla glada!

Letar efter likasinnade som jag, hemma med två barn, har en dotter som fyller 2 år i oktober och en dotter på 3 månader. Den stora går INTE på dagis... finns det fler som jag... och som e sugna på att hitta på saker med barnen/barnet?!

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Föräldraledig i eller utanför Malmö
  • gagge

Den tiden e perfect för oss, då har stora loppan sovit middag

Mina älskade två prinsessor!
  • pompes pappa

Vi har redan planer för onsdag eftermiddag. Men en annan gång följer vi gärna med.

Ha det gott

• gagge

Vad säger du brunbjörnen?! ska vi spika onsdag eftermiddag?!

• brunbjörnen

Ja absolut det tycker jag att vi gör. Har du några förslag på vart vi kan ses?

• gagge

Vet inte riktigt, jag kommer ju med bil så jag kan ju ta mig till dom flesta ställena.
    Men vad säger du om att vi träffas utanför ingången till biblioteket, sen kan vi ju kolla läget på den lekan som ligger där?! 
    Hur känner jag igen dig?!

• brunbjörnen

Ja vid ingången till biblioteket blir bra. 14.30 där då. Det står nog inte så många med barnvagn där utanför så vi hittar säkert varandra. Så kan vi ju se om vi kan leka lite och kanske fika eller så.

• gagge

Hej! Har vi någon  PLan B eftersom just nu ösregnar det. Det kanske hinner klarna innan eftermiddagen  Jag kommer att ha syskonvagn så du lär se mig

• brunbjörnen

Ja himla tråkigt väder. Vi kan ju hoppas på bättre frammåt eftermiddan annars får vi väl hitta på något inomhus. Har du varit på skattkammarön någon gång förresten? Bara en tanke jag hade, men dit kanske man kan åka nån dag.

• gagge

Jadå vi har varit där, tycker det är lite jobbigt när man e själv med två barn, speciellt nu när  Elinore vill åka kana och man ska klättra upp där med henne och lillan i bärsele
    Men visst kan vi ta ett besök dit nån dag, men gärna isåfall när dom öppnar för då är där inte så mkt folk
    Har du bil förresten?!
    Har du några andra förslag på vad vi kan hitta på idag om regnet håller i sig?!

• gagge

Puff!!!

• pompes pappa

Hade ni någon träff?
    Jag träffas gärna någon dag. Vi är alltid lediga måndagar och fredagar.

Vi har dock ingen bil men vi har cykel och kan med lätthet ta oss till de flesta platser i malmö.

• gagge

Hej pompe pappa- ja vi tog en fika på mobilia och sen en runda där, barnen var måttligt roade kan jag säga, iaf min stora vädert var ju inte på topp... ja vi kan lägga in för en ny träff. Vad sägs om måndag förmiddag runt 10 på någon lekplats?!
    Hade du ett el två barn?!

• pompes pappa

Jag har två små knoddar. Typiskt dock att jag redan gjort planer för måndag fm....

Men jag är väldigt gärna med på att träffas någon annan gång. MIn stora är inte heller så inne på att fika

Jag kan träffas onsdag eftermiddag, runt 15:00 så vet jag säkert att mina barn har sovit middag.

Det finns en lekplats vid lugnet som ligger avskilt inne i bostadsområdet. Har ni varit där? Det kanske kunde vara något?

Svar på tråden Föräldraledig i eller utanför Malmö