• Skeppsbron

TENS bra för annan värk också?

Är det någon som har erfarenhet a s.k. TENS och vet om den kan vara bra för annan värk än de riktiga värkarna? T.ex. rygg, axlar osv. Om det är så kan det ju vara värt att köpa en, snarare än att hyra den..

Såg också någon som skrev att de tyckte bebisen reagerade väldigt starkt på TENS:en, har fler haft sådana erfarenheter?

• Svar på tråden TENS bra för annan värk också?
  • Ylle

jag tycker TENS funkar förträffligt på en öm rygg eller mensvärk. jag saknar min, hyrde bara.

• Darla

Pa min star det att man kan ha den till all mojlig vark, rygg, axlar, mensvark, osv, osv.. listan ar jattelang! Jag har inte anvant den an utan den ligger nerpackad och vantar pa forlossningen men det star ocksa att man inte ska anvanda den innan v 37 utan att ha talat med lakaren eller barnmorskan sa gor det innan du koper en tycker jag. Mitt marke heter "babytens" forresten.

• Darla

Nej forresten, mitt marke heter "Elle" och modellen ar "babytens"

• Jessisca

har en kompis som köpte en TENS mot fibromyalgi, så jag antar att den är bra mot annat oxå...

• Cykellugn82

Jag har köpt en tens för mensvärk, som har värme som tillval! bästa köpet jag har gjort 🥰 hjälper både mot min höft och mensvärk 

Svar på tråden TENS bra för annan värk också?