• Kristall07

Någon som provat Pueraria Mirifica för större bröst???

Halloj! Jag undrar om någon prövat ovanstående preparat för större bröst? De säljs på Tradera som bara den och på andra sidor på nätet. Nån som vet om det ger effekt?? Låter ju för bra för att va sant, men jag är lite nyfiken.... Tottarna va ju fina när man ammade, men nu... ja, vi ska inte gå in mer på det... Tacksam för lite erfarenhets snack nedan!

• Svar på tråden Någon som provat Pueraria Mirifica för större bröst???
  • Kristall07

Ingen? ho hoo?? Puffar uppåt lite...

• Kristall07

Eh, ja, tuttarna ska det stå inget annat....

• Sqti

första gången jag hör om detta preparat så nån hjälp kan du inte få men jag puffar på här

PUFF PUFF PUFF

• Kristall07

googla så får du se, låter spännande men jag går inte på allt som står på nätet så vill höra om d finns ngn som har "riktig" erfarenhet... fel forum?...

• Bebbe2006

Ha ha, som bonus får man en sprayflaska med dethär medlet som man kan spraya på brösten också. Det larvigaste jag sett! (Annons på Tradera)

Ponera att detta faktiskt skulle fungera.....då skulle det vara en stor succe, och du skulle ha hört om det på andra håll, och det skulle inte bara säljas av någon privatperson på Tradera.

Snälla tjejer, lägg era pengar på annat. Det är så trist att bli lurad. Spara till en operation om det är superviktigt med större bröst. Det FINNS inga genvägar.

Vet inte om detta är samma princip, men för några år sedan fanns det sådana tabletter som sades innehålla hormon som satte kroppen i samma tillstånd som vid graviditet, dvs brösten växer..... Då undrar man ju om fötter och fingar svullnar i samma utsträckning också, vilket de ju gärna gör vid graviditet. Och mår man illa också.....?

• Kristall07

Ja, visst borde man ju ha hört om det, det låter ju för bra för att vara sant. Men faktum är att det inte bara säljs av privatpersoner. Googla så får du se.

Vore ju hemskt om man svällde upp som en ballong, eller? ALLT för större bröst...? Nej så viktigt är det väl inte.

• Pormoicheia

Har läst om en kvinna som pratade med sina bröst.
    De blev större som resultat.
    Hon hade resonerat som så att fungerar det på krukväxter borde det fungera på bröst.

Det kostar ju inget att prova med snällt prat och massage på kvällarna om man väljer att tro på "mirakelmetoder" menar jag

• Pormoicheia
    Pormoicheia skrev 2008-08-20 10:10:34 följande:
    Har läst om en kvinna som pratade med sina bröst.De blev större som resultat.Hon hade resonerat som så att fungerar det på krukväxter borde det fungera på bröst.Det kostar ju inget att prova med snällt prat och massage på kvällarna om man väljer att tro på "mirakelmetoder" menar jag
    Sambon kan säkert hjälpa till
  • SolOchSnö
    Har läst om en kvinna som pratade med sina bröst.De blev större som resultat.Hon hade resonerat som så att fungerar det på krukväxter borde det fungera på bröst.Det kostar ju inget att prova med snällt prat och massage på kvällarna om man väljer att tro på "mirakelmetoder" menar jag
    ...och jag har hört att man kan få brösten att växa genom att massera dem varje dag och tänka att de är stora och vackra.

Sambon kan säkert hjälpa till med det också
  • Pormoicheia
    SolOchSnö skrev 2008-08-20 11:44:50 följande:
    ...och jag har hört att man kan få brösten att växa genom att massera dem varje dag och tänka att de är stora och vackra.Sambon kan säkert hjälpa till med det också
    Ja för faen!

Man förlorar ju inget på att prova iaf
  • pumpkinhead

brösten blir inte större. vad jag har hört men däremot kan dom bli fastare. alltså du får ju inte fler växande körtlar utan mest återställer dom som varit där sen tidigare

• Bebbe2006

Om brösten ska bli fastare så måste man tajta upp huden, för det är huden som gör att brösten hänger. Eller så kan man göra innehållet större och få dem lite fastare tillfälligt.

• Bebbe2006
    Det är iallafall gratis, så om det nu inte fungerar har man inte förlorat något på det.
  • huachi86

hej hej!
    en tjej som jag känner har använt detta och det ahr fungerat väldigt bra för henne(Pueraria Mirifica...
    hennes blogg är www.dizela.blogg.se
    ni kan nog ställa frågor och få bra svar av henne för hon är erfaren med sådanna produkter...
    hoppas ni får ett bra svar av henne...
    mvh P

• meuf

Känner inte till just den örten. Däremot är det ju så att det finns örter som rekommenderas om man vill öka mjölkproduktionen och en del av dom används även för att få större bröst.
    Jag minns från amningstiden då jag ofta var inne på ett amnningsforum som bara vårdpersonal (barnmorskor, sköterskor, läkare o s v)kunde göra inlägg på att det fanns flera erfarenheter ang vissa örter som hjälpt mammor med PCOS att faktiskt lyckas producera mjölk och några av dom hade fått riktiga tuttar också. Men jag tror effekten kanske är tillfällig?

• Nathalie009

Jag har läst i tidningen om nått piller som man ska få störr bröst av som fungerar, DOCK så var d många negativa biverkningar!!
    TEx lättare att få bröstcanser osv os stog det..!

Inget jag skulle våga prova

• Sqti

nathalie: ja jag kan tänka mig det faktiskt. Det kan inte bara vara fördelar med att ta nåt i pillerform. Nackdelarna är alltid större har jag en känsla av.

• Jessieax

Nej, jag käkar det för min pms och på grund av att jag tror att jag är i förklimakteriet.. Har INTE fått större bröst men däremot inga spända och ömma bröst vid mens och slipper även svullen mage.. Jag köper på sidan Female balance och där står det klart och tydligt att det inte förstorar brösten ????

Svar på tråden Någon som provat Pueraria Mirifica för större bröst???