• Anonym (lust)

Har fått mer lust

Sen några år tillbaka så har jag haft minskad lust. Vet inte vad det beror på men sex är det sista jag har velat ha.

Men nu köpte jag L-argiplex (eller nåt sånt) och tog mina första tabletter i lördags. Igår och idag säger jag bara WOW. Vilken effekt. Jag går runt och är kåt hela tiden. Jag sitter här och kollar in olika sexsajter och blir därmed ännu mer upphetsad. Har nog aldrig känt så här förut.

Vet inte om det beror på tabletterna eller om det är något annat men för min del har jag kommit till himmelriket .

• Svar på tråden Har fått mer lust
  • åttioåtta

Vars får man tag på det?

• Anonym (lust)

På naturapotek!

Malena Ivarsson är väl den person som står i fronten för dessa och jag tror att man kan beställa direkt från dem (om man vill vara anonym i stan).

Här ska vi se... har en gammal Amelia...

L-Argiplex (finns för män och kvinnor), effekt inom 12-48 timmar. Hemsida www.largiplex.com.

• åttioåtta

Jag hittade en sida man kunde beställa dom. Men liksom börjar man med dom och om det skulle vara så att dom fungerar så blir man ju säkert beroende av dom, eftersom man inte bara ska äta dom ett tag och sedan kan man sluta och lusten är på topp hela tiden. Utan så länge man äter dom finns lusten där (om dom nu fungerar), men slutar man så kanske lusten försvinner också..

Jag är list småskeptisk till tabletterna, men prova skulle man väl kunna göra... nån gång.. Men hoppas verkligen dom fungerar om jag väl provar!!

Vet inte hur många tabletter det var i en ask, men man skulle ta 5 dagligen och en ask kostade iaf 143kr eller något liknande. :/

• Anonym (lust)

Man tar 5 tabletter per dag och tror att det är 100 tabletter i en förpackning som kostar 299 kr. Den du har sett är nog bara 50 tabletter i.

Jag tog som sagt var 5 tabletter i lördags och lusten satt i ända till i går tisdag. Efter lördagen har jag inte vågat ta tabletterna , vill ju göra nåt annat också . Men idag tog jag fem nya tabletter och de har ännu inte hunnit verka. Visst har jag lite lust fortfarande men det är inte så starkt som det var sön-tis.

Jag kommer nog ta tabletterna då och då och inte regelbundet. Vet inte om kroppen vänjer sig vid dem och att de inte har någon effekt efter ett tag. Vi får prova oss fram. Lämna gärna rapport när du börjar ta dem och om de ger effekt.

• åttioåtta

Tabletterna låter för bra för att vara sant. :D Men överväger väl att prova ändå.. Ska höra av mig om och när jag börjat!

Det är väl inget speciellt man behöver tänka på innan man börjar med dom? Att man inte ska ta dom om man har något speciellt, sjukdom eller något sånt? Detta kanske bara är typ som att ta vanliga vitamintabletter eller något, men ändå.. :P

• Anonym (lust)

Nej, tror inte du behöver tänka på nåt, kolla om de har någon innehållsförteckning/bipacksedel på hemsidan om det är nåt speciellt du inte får ta.
    De går som vitamintillskott för lust, funktion och välbefinnande. Man tar tabletterna i samband med måltid.

De funkade väldigt bra för mig första gången. Andra gången (idag) återstår att se hur det blir. Möjligt att det berodde på andra faktorer också, men sammanträffandet är inte så troligt.

• Anonym

min karl testade dem.. körde med dem första gången i en vecka.. hände inget.. ingen förändring ingen luststegring whatsoeve.. däremot när han slutat med dem tände han till... en gång.. det är nu snart 4 månader sedan.. för 2 veckor sedan började han med dem igen.. utan framgång.. det enda som hände var att han blev kass i magen.

FÖR MIN skull gick han nu och köpte något som hette PRELOX, ska börja med dem på måndag för han är bortrest i helgen.... någon som testat dem???

Svar på tråden Har fått mer lust