• Hjärtat80

Här kommer del 2 I vi som ruvar inför 2009 och har fått ett + p... Del 2

Verkar som den gamla tråden försvunnit?! Startar därför denna så vi kan fortsätta utbyta våra tankar här.....

• Svar på tråden Här kommer del 2 I vi som ruvar inför 2009 och har fått ett + p... Del 2
  • Hjärtat80

Som sagt, så verkar den gamla tråden ha försvunnit... Jag trodde först det bara var min dator det var fel på, men då jag kollade på jobbet hittade jag den inte då heller, så nu startar jag en ny.....

Hoppas alla gamla tjejer kan hitta tillbaka hit....

Vi får väl börja med att uppdatera listan:

Hjärtat80: IVF 1 ET 26/5, UL 12/8, 29/9 BF 16/2

• Sunmoonstars
    Svar på #1
    Hej!!

Nu var det valdigt lange sen jag var inne pa familjeliv men jag kande igen dig Hjartat80!! Hanger pa har igen da :)
    Trodde jag holl pa att fa missfall i borjan pa sommaren men allt visade sig vara bra, gar nu in i vecka 15 :)!!

Hjartat80....vi har ju precis samma dagar!! Kul ju!! Hur gar det for dig?? Jag har precis atervant till livet efter att ha varit oerhort trott och matt fruktansvart illa anda tills helt nyligen....

Hoppas alla andra hittar tillbaka hit oxa...

Kramar!! :)

Hjärtat80: IVF 1 ET 26/5, UL 12/8, 29/9 BF 16/2
    Sunmoonstars IVF 1 ET 26/5, BF 16/2
  • Hjärtat80

Halloj Sunmoonstars!
    Jo det är rätt så bra. Kul att vi har samma dagar.
    Mitt illamående och den värsta tröttheten gav med sig i slutet av v12, men sen dess har jag haft rätt så mkt foglossning till och från.

Skönt att det gick bra i somras. Själv var jag oxå livrädd för att få mf. Hade bruna flytningar och ont i magen... Men jag åkte till kk som gjorde UL och då såg jag den lilla krabaten med 2 armar och 2 ben (var då i v11). Läkarn tyckte att allt såg bra ut och sen dess har allt var bra, vilket jag hoppas att det fortsätter vara....

Ang BF, så hade jag räknat ut den 12/2, men på UL i v14 flyttades det fram 4 dagar. Hade du oxå räknat galet???

Har du känt av den lilla ngt än? Själv vaknade jag härom natten av ett kittel under naveln, tror det var den lilla. Men sen dess har jag inte känt ngt...

Nu ska vi se en film.

Ha det gott! Kramar

• Sunmoonstars
    Svar på #3
    Hej!!

Jag fick mitt BF av barnmorskan men vi ska snart pa ett ultraljud har sa da lar det val bli andrat! Ska bli sa spannande att fa se att allt forhoppningsvis ar bra!!

Har inte kannt av nagonting an sa lange, hoppas att det inte drojer sa lange till!!

Kramar
Svar på tråden Här kommer del 2 I vi som ruvar inför 2009 och har fått ett + p... Del 2