• justme75

    hur kan dom

    hur kan min mamma hata mig så mycket, så att hon kan ta min pappa ifrån mig. hon har lyckats att vända min pappa imot mig. så nu sitter man här med tårar och har mist honom. hur ska jag kunna förklara detta för min dotter

  • Svar på tråden hur kan dom
  • justme75
    Svar på #1
    ja min mamma o mina 3 syskon bröt med mig för snart 8 mån sedan. jag råkade säga ifrån till dom, något som var fel. sen så var det ej bra att jag tog bort min del av lånet som var för högt. fick ej se papper på det. dom har hållit på o sen har dom berättat allt om mig o pratat skit om mig till pappa. så pappa blev trött på det o bröt med mig. dom har fått han att tro att det, är jag som har börjat med dom
  • hymafr

    Du måste prata med din pappa och förklara allt för honom.
    Vill han sen inte tro på dig så finns det tyvärr inget du kan göra. Men i så fall kanske du har det bättre utan honom?

  • tvåtjejersmamma

    Jag har aldrig förstått, och kommer aldrig att förstå, hur man som förälder kan välja att "bryta" med sitt barn!

    Hur i herrans namn är man då skapad??? Jag kan inte tänka mig att mina döttrar skulle kunna göra något som skulle få mig att aldrig mer vilja träffa dem.

    Visst, jag kanske inte tycker om allt de gör, men jag älskar ju ändå alltid dem!

  • justme75
    Svar på #5
    ja nu har det gått 9 mån. min mamma ville ha hjälp på socialen sa hon, att hon ville ha kontakt. men börjar sätta skulden på min sambo. pratar skit gör dom. nu har hennes karl oxå börjat stöta undan sitt barn. fattar inte vad som försigår i huvudet på henne. jag skulle alldrig kunna göra sådant mot mina barn. börjar kännas bättre. men ibland undrar jag varför dom inte vill ha mig i sitt liv. är jag inte mer värd. mina barn. vet att det inte är fel på mig eller mitt fel. men om man skaffar 6 barn ska man väl älska alla sina barn. att jag har blivit självständig o börjast säga ifrån, var ju det dom ville för några år sedan. men det gällde nog inte dom.
Svar på tråden hur kan dom