• Anonym (vinnie!)

Är det skönare att ha sex oskyddat?

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.

Nu min fråga,

Är sexet bättre utan preventivmedel?

Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd.

Är jag ensam om det?

• Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?
  • annca

Funderat på det, men är för oregelbunden för Personan...
    Få se vad det blir efter bebisen...

CuteElliz skrev 2008-10-19 19:57:34 följande:
    testa p-dator...??
    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Gung Ho

Anonym (vinnie!) skrev 2008-08-21 12:07:59 följande:

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.Nu min fråga, Är sexet bättre utan preventivmedel?Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd. Är jag ensam om det?
    Det KÄNNS ju skönare, iaf i början....(känns liksom 'på riktigt') Och ja, det var upphetsande att veta att det nu var skarp ammunition hela vägen..
  • Gung Ho

Ja, det där snacket om att det är liks skönt med kondom som utan, det var väl bara PK sexualupplysare som försökte lura i en när man var 'liten'...

• småbarns mamma

Jag tänder också på tanken att man inte använder skydd. Att jag när som helst kan bli befruktad

• Anonym (anonym)

småbarns mamma skrev 2008-10-21 22:29:29 följande:

Jag tänder också på tanken att man inte använder skydd. Att jag när som helst kan bli befruktad
    Det är det som livet går ut på att reproducera sig, därför tror jag att både män och kvinnor blir lite extra kåta när de skall göra barn. Många par knullar flera gånger om dagen när de skall göra barn.
  • Anonym

Ja de är mycke skönare utan kondom...känslan försvinner med kondomen o de är skönt när man känner hur han sprutar en mellan benen...

• bodegapeppe

Det är skönare utan, varierar beroende på hur trång tjejen är visserligen men helt klart skönare. Så skönt att jag ska sterilisera mig någon dag för att slippa bli någon barnkåt älskarinnas offer :))

• Anonym (anonym)

Är det ingen mer som tycker om oskyddad sex.

• LindaJohansson81

Eftersom jag blir gravid MED skydd, så kör jag med DUBBLA skydd. Så NEJ det är inte skönare utan skydd (oroar mig då bara för att jag ska bli gravid)...

• Neko

Mycket skönare utan kondom!! Mycket skönare utan p-piller också... och speciellt mycket skönare när det inte är avbrutet... =P

Om jag bara fick ha sex med kondom skulle jag nästan hellre vara utan penetrerande sex. Avbrutet går väl men är väldigt frustrerande. P-piller är väl det näst bästa, känns bra men har andra jobbiga biverkningar som gör en mindre sugen på sex.

• Anonym (Härligt Kille)

Jag blir också väldigt tänd av att komma djupt i tjejen helt utan skydd. Drömmer lite om att hjälpa någon som har svårt att få barn..

• Ilwah

Skönare vet jag inte, men jag har blivit så himla mycket kåtare sen jag slutade med pstaven. Vi har de senaste veckorna haft sex MINST ett par gånger om dagen Solig

• Anonym (sexy)

Jag och sambon brukar ofta starta sexet utan kondom då hångel och smek leder till att jag glider in i henne vi båda vet att det inte är det säkraste men jag avbryter i god tid antingen för att ta på kondomen eller komma utanför.

• Anonym (Kian)

Jag personligen känner ingen skillnad om killen har kondom eller inte. Däremot är det sexigare utan kondom tro vi båda blir mera upphetsad då. Har numera hormonspiral så då slipper vi både kondom och mensen.

• Anonym (Mr.Dom)

Jag sätter på flera kvinnor i olika ställningar, munknull och analt. Betydligt härligare att göra det oskyddat.

Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?