• Car0liine

Xist ungaföräldrar!

Jag skulle vilja veta hur många här som går på öppnaförskolan på xist..?

• Svar på tråden Xist ungaföräldrar!
  • Car0liine
    SoFo89 skrev 2008-09-20 20:46:47 följande:
    Jag har varit lite dålig på att gå men ska börja gå minst en gång i veckan, har visserligen en dotter som är 11 månader nu
    Åh va kul
    jag har försökt att gå varje tisdag iaf, men förra veckan blev det inte av..
  • Puma87
    Car0liine skrev 2008-09-21 20:52:44 följande:
    Åh då är det inte långt kvar lycka till!
    Nej men det känns som en evighet med alla dessa hormoner haha
    Tack så mkt
    En ung kvinnas väg till att bli en mamma
  • Car0liine
    Puma87 skrev 2008-09-21 21:14:07 följande:
    Nej men det känns som en evighet med alla dessa hormoner hahaTack så mkt
    usch va jobbigt, många verkar tröttna på att vara gravid men jag älskade det haha, skulle kunnat vara det mycket längre!
  • Puma87
    Car0liine skrev 2008-09-22 10:02:13 följande:
    usch va jobbigt, många verkar tröttna på att vara gravid men jag älskade det haha, skulle kunnat vara det mycket längre!
    Jo jag älskar att vara gravid men hormonerna börjar bli lite jobbiga iaf när man gråter 24/7 för att man inte vet vad man ska äta haha
  • Car0liine

Hejhej!
    Grattis till din bebis & till dig
    Ålders gränsen är 23 år så du är välkommen dit fram tills dess! :)

peachegirl skrev 2008-10-03 14:41:39 följande:
    Hejsan! Jga är en brud på 21 imorgon, har en skrutt på 6 veckor  är man välkommen på Xist då? sägs vara en åldergräns`?
  • 160908

Hej. Är en tjej på 20 år som har en liten kille på snart sex veckor =) Har inte haft tid riktigt ännu att gå dit men tänkte pallra mig dit snart. Skulle ju vara kul att träffa andra mammor i samma ålder.

• SoFo89

Tyvärr har kvinnoforum som äger xist gått i konkurs, xist kommer att stänga den 28:e oktober

• Car0liine

Ja det är verkligen tråkigt
    Jag kommer att vara där varje tisdag och onsdag fram tills dess, vi har även skrivit på listor där med protester på att de ska stänga..
    Hoppas ni iaf kan ta en sväng förbi någon dag och skriva på så det blir kvar ;$

• Puma87
    Car0liine skrev 2008-10-12 08:13:49 följande:
    Ja det är verkligen tråkigt Jag kommer att vara där varje tisdag och onsdag fram tills dess, vi har även skrivit på listor där med protester på att de ska stänga.. Hoppas ni iaf kan ta en sväng förbi någon dag och skriva på så det blir kvar ;$
    Jag tänkte nog komma förbi på tisdag ska du dit då?
  • Car0liine

Tänkte bara säga att nästa tisdag är xists sista dag så det skulle vara kul om alla som kan kommer då!

• Puma87
    Car0liine skrev 2008-10-15 20:26:18 följande:
    Tänkte bara säga att nästa tisdag är xists sista dag så det skulle vara kul om alla som kan kommer då!
    jag och Kitty kommer garanterat om inget uppstår dvs.
Svar på tråden Xist ungaföräldrar!