• Sjöstedt

Äntligen Gravida och de flesta bebisarna är här, syskonplanering pågår.

Tiden går fort och den gamla tråden har bara endag kvar så e ute i god tid och öppnar upp en ny tråd =)

Ja en tråd för oss som kämpat som tusan och trotsat allt och till slut lyckats att bli
    gravida.......eftersom tiden rusar har även några/de flesta av oss äntligen fått känna av lyckan att få sitt knyte i sin famn, vissa väntar nu även syskon till sin efterlängtade knyten..och andra planerar syskon och vissa bara njuter av att vara mammor.. Fantastiskt!!!!.....

Så välkomna hit alla kämpare som äntligen har lyckats.......här delar vi allt från sorg till lycka... graviditetskrämpor till barnauppfostran.....!!!!!!!!!

Några andra av de fleeera trådar vi härjat i:
    www.familjeliv.se/Forum-7-140/m33348175.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m24733845.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21605888.html

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m27675057.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m30489395.html

Välkomna in 
  • Svar på tråden Äntligen Gravida och de flesta bebisarna är här, syskonplanering pågår.
  • Sjöstedt

Massa grtis i efterskott till E!!!
    åH Vad härligt med ett lyckat kalas=)
    Okej lät ju spännande... har itne bestämt mat ännu själv. vi blit runt 35 personer med alla barn inräknade..

Jop: Hur går det ? Lillknodden kommit ännu ?? *spännande*

• JePaLuLi

Sjöstedt: Nix, ingen bebbe än. Men jag hade bestämt mig för att knipa så Lucas kunde få ha sin födelsedag ifred. Han fyllde igår så nu är det fritt fram
    Men det dröjer nog ett tag, har inga känningar just nu mer än molande värk och väldigt illamående...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Sjöstedt

Grattis e efterskott lilla lucus =)
    Åh va skönt att dom slapp dela födelsedag =)
    Söndag vore en fin dag, första advent.. =)
    Ne dom kommer när dom vill o inte när man själv vill.. *hehe*
    Okej men skönt att du slipper gå runt o ha ont iaf...

• HW06

Grattis alla bebbar i efterskott Min plustjänst fungerar fortfarande inte, känns superträligt när man betalar för den osså är det knas för jämnan Skulle vi inte kunna ha barnens födelsedagar i TS så minns man dem lättare?

Jag älskar er min familj. W och H är mitt allt.
  • Sjöstedt

Hw. Ja det var en bra idé =)
    Snart dags att göra en ny tråd. denna går ut om en vecka.
    Så om allas skriver en födelsedagar nu så hinner vi uppdatera till nya tråden.

Födelsedagar:

Sjöstedt: Tezz 15/12-08 1 år.

• JePaLuLi
    Sjöstedt skrev 2008-11-28 10:00:11 följande:
    Grattis e efterskott lilla lucus =)Åh va skönt att dom slapp dela födelsedag =)Söndag vore en fin dag, första advent.. =)Ne dom kommer när dom vill o inte när man själv vill.. *hehe*Okej men skönt att du slipper gå runt o ha ont iaf...
    Tack så mycket!
    Ja det hade inte varit nån höjdare att dela födelsedag.
    I helgen får han gärna komma, men han verkar lika envis som sin mamma Fast han har ju några dagar på sig till bf så man ska väl inte stressa...

Fyller på här:
    JennyoPatrik: Lucas 25/11 1 år
    Sjöstedt: Tezz 15/12-08 1 år
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Endag

Fyller på här:

Endag: Eddie 22/11 1 år

Älskade bus är förskyld nu ..igen. 2 gången med bara några veckors mellanrum. Jag som var så glad för att han inte varit förskyld innan han fick sin första förskylning för en månad sen...nu lär dom väl komma tätt istället
    Dessa envisa, långdragna förskylningar. Hur ska det gå sen när barnen börjar på förskola undrar man? Mina vänners barn som går på förskola är sååå ofta sjuka
    Men annars är allt bra,
    och det är sååååååå mys med advent som stundar!

• HW06

Endag: Eddie 22/11 1 år JennyoPatrik: Lucas 25/11 1 år Sjöstedt: Tezz 15/12-08 1 år HW06: Wilona 13/2

Jag älskar er min familj. W och H är mitt allt.
  • Corretje

Hej hej,
    Grattis i efterskott till småkillarna!!! Oskar är ju förstås lite mindre 3 månader nu! Imorgon blir det dop. Hoppas han tycker om det, han kan få hysteriska skrikperioder på dagarna i bland så lite orolig är man ju... Men men, det är bara närmsta familjen och vännerna där och dom får ta det i så fall För det mesta är han i alla fall glad och helt otroligt underbar!

HW06: Wilona 13/2
    Corretje: Oskar 28/8-09 1 år

• Sjöstedt

hej alla.
    Här e det bara bra.. än så länge e tezz frisk iaf..
    men har kompisars barn som går på dagis som inte e något annat än sjuka...
    Här försöker tezz lära sig gå för fullt.. hon kan gå men vill inte alltid..*haha.*

själv väntar man på en seg mens efter avslutat provera, 4:e dagen idag.. brukar komma på kvällen den andere. hm..

• sunny79

Hej på er....fortsätter med listan

HW06: Wilona 13/2 -09
    Sunny: Filip 10/5 -09 1 år

* * Lycklig * *
  • sunny79

Ja då har jag återvänt efter en del dramatik i mitt liv...först missfall...sen tabletter å skit för att få ut resterna.....sen en akut störtblödning som innebar akut tur till gynakuten..å nu på onsdag återbesök för eventuell skrapning.....så man kan ju roligare....... Psykiskt mår jag nu bättre...å har väl återhämtat mig...men fysiskt...jag har ständig mensvärk...huvudvärk å e yr som f*n...hua...men man ska inte klaga man kan ha dte värre.......

ENdag
    ...ja det e trisst när de e sjuka....så ofta.... Vår BVC sköterska sa på utbildningen att de första åren får de i genomsnitt 7-9 förskylningar per år.....det är mer än varannan månad det...urk.....å då gissar jag ändå att de får fler på vintern så....då måste d eju vara sjuka konstant
    Krya på er......

Krrrrrrrrrrrrrramar

* * Lycklig * *
  • Maja 79
    HW06: Wilona 13/2 -09 1år
    Rhu: Nathalie 28/3-09 1år
    Sunny: Filip 10/5 -09 1 år
  • Maja 79

Grattis i efterskott till grabbarna!!

Jobbigt med sjuka barn, Endag.. Jobbigast är att snyta näsan..
    Usch, man lider med de små stackarna..

Sunny;
    Hoppas att du slipper skrapning..

• HW06

Tassar in, har det lite tufft just nu, men återkommer när det lugnat sig igen *kramar*

Mamma, du finns i mina tankar och tillsammans klarar vi allt.
  • Sjöstedt

Sunny: Usch beklagar mf. Vilket jag missat.. Va jobbigt.. Hoppas allt går bättre för dej nu... =)

Hw06: Låter inte bra att du har det tufft men du e välkommen tillbaka. =)

Här sitter jag o fortfarande väntar på mensen.. Konstigt att den inte kommer...

Nehe ska ta o göra en ny tråd nu. bara 3 dagar kvar på denna..
    Lägger in länken sen..

Svar på tråden Äntligen Gravida och de flesta bebisarna är här, syskonplanering pågår.