• fairyfloss

Vad har du hunnit idag?

Ja vad har du hunnit idag, förutom att ta hand om ditt/dina barn?

Jag har hunnit vika en tvätt, och köra och hänga två, tagit en promenad och ätit frukost, lunch och mellanmål. Inte så mycket mer . (Jo sitta på FL samtidigt som jag ammar, men jag vet inte om det räknas när man kombinerar så ). Min son är 3,5 månader.

• Svar på tråden Vad har du hunnit idag?
  • Åsa med 3

OJ! Jag är imponerad. Jag har hunnit med att "kasta" iväg mina barn till skolan & söva lillfisen...ingenting mer.. HUR gör du?

Mamma till Mathilda 11år, Anton 6 år & Johannes född 080417
  • thessires

Va?! Har du redan ätit lunch ? Jag har hunnit med: Ge lillan gröt, äta frukost, leka med lilltjejen, lägga henne för förmiddagsvila och nu sitta vid datorn en stund... Vi vaknade vid 7.00.

• linjes

Har du redan ätit frukost lunch o mellanmål??

Jag har vart ute med hunden 2 ggr väckt kidsen gett frukost skickat iväg till skolan o nu ska jag väl hänga tvätten när maskin är klar

• SanSin

Amatörer. jag har nyss stigit upp

• Åsa med 3
    SanSin skrev 2008-09-08 09:26:27 följande:
    Amatörer. jag har nyss stigit upp
    Hihi...HUR lyckades du med det? Min goding vaknade vid 5.30, så då var det bara att göra morgon... *gäsp*
  • fairyfloss

Hehe, klockan var 4 på eftermiddagen här när jag skrev det, glömde att det var så tidigt i Sverige . Nu har jag hunnit sova middag också (med sonen som vägrade sova själv ). Resten av tiden ammar jag, typ.

• Åsa med 3
    fairyfloss skrev 2008-09-08 10:06:15 följande:
    Hehe, klockan var 4 på eftermiddagen här när jag skrev det, glömde att det var så tidigt i Sverige . Nu har jag hunnit sova middag också (med sonen som vägrade sova själv ). Resten av tiden ammar jag, typ.
    Haha...det förklarar saken. Jag fick lite prestationsångest där...
  • fairyfloss

Åsa med 3 skrev 2008-09-08 11:01:12 följande:

Haha...det förklarar saken. Jag fick lite prestationsångest där...
    Förlåt!

Ni får skriva sen vad ni hunnit när ni hunnit nått .
  • Åsa med 3
    fairyfloss skrev 2008-09-08 11:10:11 följande:
    Åsa med 3 skrev 2008-09-08 11:01:12 följande: Förlåt!Ni får skriva sen vad ni hunnit när ni hunnit nått .
    Jag har fortfarande inte "hunnit" ngt mer, förutom att söva sonen en gång till. Man kanske borde äta frukost...*s*. Till mitt försvar vill jag bara berätta att jag är förkyld och ynklig
  • SanSin
    Åsa med 3 skrev 2008-09-08 09:27:29 följande:
    Hihi...HUR lyckades du med det? Min goding vaknade vid 5.30, så då var det bara att göra morgon... *gäsp*
    Jag veeet inte, men jag snjöt i fulla drag när jag vaknade med en sussande liten grabb vid min huvudkudde vill jag lova. =) Han har dessutom varit på sitt bästa humör nånsin hela dagen tror jag. =) Bara skrattat och busat...
  • Xay1de

Jag har hunnit gå en promenad och sen sitta i soffan med sonen och tänka att jag borde hunnit göra mer

• Marsflickan78

Vi gick upp kl.11.00, lillfisen vaknade först 06.30 och fick ersättning av sin pappa. Sen somnade hon om och vaknade vid 11 efter det fick hon ersättning av mig, hon satt i babysittern och gungade medan jag åt frukost. Efter det myste vi i soffan och hon somnade mellan 13.30-16.30. Under tiden hon sov satt jag lite vid datorn och kollade på tv sen. Har hunnit fika två gånger också och nu ligger hon i babygymmet och sprattlar. Hon blir 6 månader på torsdag.

• fairyfloss

Xay1de skrev 2008-09-08 17:21:15 följande:

Jag har hunnit gå en promenad och sen sitta i soffan med sonen och tänka att jag borde hunnit göra mer

Jag hann inte göra nått mer idag förutom att fika och äta middag (samtidigt som jag underhöll lillpojken) och amma, amma, amma, amma. Och nu ska jag sova! Produktiv dag. :D
Svar på tråden Vad har du hunnit idag?