• LoveSharPei

Vart köper jag maskeradkläder till en vuxen? Tips!

Är bjuden på Halloweenfest i början av November och vill hitta en fin utstyrsel och ha då. Men det känns som att alla är djävul, häxa eller dracula jämt. Och jag vill vara något annat som ingen annan är.

Har nu suttit och tittat runt på lite olika sidor och i Sverige finns ju bara www.bodega.se som är ganska okej. Men dom har inte mycket heller. Så om man börjar kolla webbutiker i tex. USA så finns ju massa fina kläder och bra storlekar också.

Jag har funderat på att klä ut mig till antingen pirat eller hjärter dam. Har hittat super fina kläder! Men frågan är ju hur det funkar om jag ska beställa från någon av dom sidorna jag har hittat? Jag har aldrig beställt från USA förut, törs jag göra det?

Någon som har beställt maskeradkläder därifrån förut och kan rekommendera en bra sida? Jag har hittat några som jag verkar bra, men hur vet jag att dom är seriösa och vad tillkommer det för andra kostnader förutom priset på kläderna?

Tacksam för svar!
    /A

• Svar på tråden Vart köper jag maskeradkläder till en vuxen? Tips!
  • LoveSharPei
    NoXigen skrev 2008-09-09 00:52:32 följande:
    Ne de förstås... här e några till men blev inte klok på vart företaget finns www.zoogstercostumes.com/landing/piratesexy.p...
    Visst är dom fina? Gud, jag vill ha allihopa! Älskar pirater! Men jag gillar hjärter dam också. Vad tycker du om dom? Om du vet hur dom ser ut?
  • NoXigen

Jo dom e najs, får fixa en till sambon Ne hjärter dam har ja inte sett , länk kanske?

LoveSharPei skrev 2008-09-09 00:56:26 följande:
    Visst är dom fina? Gud, jag vill ha allihopa! Älskar pirater! Men jag gillar hjärter dam också. Vad tycker du om dom? Om du vet hur dom ser ut?
  • NoXigen

Dom va skit najz Dax o vässa kontokortet o göra sig totalt blank då

• LoveSharPei
    NoXigen skrev 2008-09-09 01:10:16 följande:
    Dom va skit najz Dax o vässa kontokortet o göra sig totalt blank då
    Visst var dom? Vilken tror du på, en sån eller en sexig pirat? Jag är helt snurrig nu. Haha!
  • NoXigen

Pirat e ju lite inne nu me pirates filmer så hjärter dam e mer unik då och egen

• LoveSharPei
    NoXigen skrev 2008-09-09 01:16:15 följande:
    Pirat e ju lite inne nu me pirates filmer så hjärter dam e mer unik då och egen
    Ja, det var så jag tänkte. Många brukar ju klä ut sig till pirater, men en hjärter dam har inte jag sett förut.

Frågan är bara om man törs beställa från någon av dom sidorna? Har aldrig beställt från något annat land..
  • ToZa

Jag orkar inte kolla om någon har skrivit den men eksons.se eller ekson.se något sånt har =) Har själv beställt därifrån :)

• LoveSharPei

PUFF! (Inte svenska sidor.)

• mats02

riktigt schyssta maskeradkläder för vuxna finns på mrmask.se som är en svensk hemsida. Här finns piratkläder för både dam och herr! även en Jack Sparrow dräkt om du nu vill va det =)  

Svar på tråden Vart köper jag maskeradkläder till en vuxen? Tips!