• akleya

Någon fler som säler alpnaering el använder prod??

Tänkte kolla lite om det finns någon fler som säljer alpnaeringprod här el någon som använder produkterna???

Vore kul att höra vad ni har för favoritprodukter? Samt vad ni brukar göra med tex kryddorna mm..

Jag skulle inte klara mig utan tex vitlökskryddan,havsörtsalt..löksoppan..åå jo kycklingkryddan mm ja det finns en massa!!

Någon ?

• Svar på tråden Någon fler som säler alpnaering el använder prod??
  • akleya

Någon som testat den nya paneringsmixen ? Har bara hunnit använda den till klyftpotatis,strödde över det + vitlökskrydda,nahrom,pepparmix och paprikakrydda mm det blev gott!
    perfekt att man inte behöver använda ägg när man ska panera nåt..ska testa den till rödspätta nån dag!

MÅSTE **TIPSA** om en SUVERÄNT bra kapsel..Jag började äta hirskapsal för snart 4 v sedan som alltså är bra för hår,hud och naglar...jag har fått en massa nytt hår..hade liksom lite tunnare lugg och lite högt hårfäste men nu har det börjat komma hår under luggen el hur jag ska säga..är såå impad!!
    Om det finns "liv" i hårsäckarna så börjar det växa nytt hår där men om hårsäckarna är "döda" så växer det inte..så tex på Kalle 80 år kommer håret inte tillbaka...

• akleya

Någon som testat den nya paneringsmixen ? Har bara hunnit använda den till klyftpotatis,strödde över det + vitlökskrydda,nahrom,pepparmix och paprikakrydda mm det blev gott!
    perfekt att man inte behöver använda ägg när man ska panera nåt..ska testa den till rödspätta nån dag!

MÅSTE **TIPSA** om en SUVERÄNT bra kapsel..Jag började äta hirskapsal för snart 4 v sedan som alltså är bra för hår,hud och naglar...jag har fått en massa nytt hår..hade liksom lite tunnare lugg och lite högt hårfäste men nu har det börjat komma hår under luggen el hur jag ska säga..är såå impad!!
    Om det finns "liv" i hårsäckarna så börjar det växa nytt hår där men om hårsäckarna är "döda" så växer det inte..så tex på Kalle 80 år kommer håret inte tillbaka...

• Bondbrud81
    akleya skrev 2008-09-21 21:16:47 följande:
    Någon som testat den nya paneringsmixen ? Har bara hunnit använda den till klyftpotatis,strödde över det + vitlökskrydda,nahrom,pepparmix och paprikakrydda mm det blev gott!perfekt att man inte behöver använda ägg när man ska panera nåt..ska testa den till rödspätta nån dag!MÅSTE **TIPSA** om en SUVERÄNT bra kapsel..Jag började äta hirskapsal för snart 4 v sedan som alltså är bra för hår,hud och naglar...jag har fått en massa nytt hår..hade liksom lite tunnare lugg och lite högt hårfäste men nu har det börjat komma hår under luggen el hur jag ska säga..är såå impad!!Om det finns "liv" i hårsäckarna så börjar det växa nytt hår där men om hårsäckarna är "döda" så växer det inte..så tex på Kalle 80 år kommer håret inte tillbaka...

Dum fråga kanske men blir det så att allt hår "frodas"?

Antar att det är så...

Jag har inte testat paneringsmixen men är lite nyfiken på den!

• Näckrosen

Jag har köpt hem hirsapslarna. Ska börja när bebis är född, tänkte jag. För när sonen föddes tappade jag massa hår.
    Kul att höra någon som säger att den funkar.

• akleya

Bondbrud 81... ja det kan man väl säga Har även en kompis som har ätit hirskapslarna i en månad nu och hon har märkt att det börjat växa ut mer hår..hon har iofs ganska tjockt hår men märker det iom att det håret är ju mkt kortare än så länge!

Har hört av en del som säljer paneringsmixen iaf att den är jättegod att tex panera skinkschnitzel med...det måste testas!

• akleya

cicci 2  ja det låter ju som en bra ide! Det kan ju däremot ta ett par månader innan man ser resultat så ge inte upp utan fortsätt äta kapslarna i flera månader så märker du säkert skillnad )

• Udda

Jag har köpt och kommer aldrig göra det igen - skit produkter enligt mig Cool

• hejpa

haha :P
    jag tycker dom är bra, fast jag har inte användt dem så mkt än men när jag gör det så blir det smaskens ^^

• xantippan

Hej,är oxå en finspångare och blev jättenyfiken på alla kryddor och det andra. Var kan man hitta dig om du ska nån demo visning framåt?

• akleya

Udda

Oj tyckte du inte om det..vad köpte du?

• Monica H

Jag funderar på att börja sälja och skall träffa en konsult i dag för att få reda på hur det funkar.
    Får se vad det blir av det

Svar på tråden Någon fler som säler alpnaering el använder prod??