• goldfish

Båt Cypern - Egypten

Någon som gjort denna tvådagarsresa mellan Cypern och Egypten som kan berätta om det var bra eller dåligt och om det var värt priset.

Vi åker till Cypern i September och funderar på att boka denna tvådagarstur när vi ändå är i närheten.

• Svar på tråden Båt Cypern - Egypten
  • MammaFia

Vad jag har hört så är det många som har blivit magsjuka just under de resorna.
    Vi var på Cypern i april å blev avrådda av dem som varit där tidigare att göra en sån resa.

• Fjärilen

Jag har en kompis som snart ska åka till Cypern och har bokat denna resa.
    Är det en eller två veckor ni är borta? Är ni där 2 veckor skulle jag garanterat göra denna resa för då har ni ju tid över till det. Även en vecka går ju.

Vi var på resebyrån idag och frågade just lite om magsjuka, ska till Egypten senare i vinter nämligen. De sa då att det är så förstorat. Det gäller att bara äta rätt mat och undvika vatten etc. Tror att det är häftigt att se pyramiderna och allt det och att den är prisvärd.

• goldfish

Fjärilen!

Hoppas vi kommer ihåg varandra så du kan berätta hur din kompis hade det!
    Skulle vara kul att veta.
    Vi är borta två veckor, så därför tänkte vi att vi skulle passa på att se lite annat åxå.
    Absolut så tror jag att det är prisvärt för pyramiderna har jag alltid velat se och det verkar vara så dyrt att åka separat till Egypten, så nu har vi tillfället att ta det när vi ändå är i närheten

• Fjärilen

Tycker då definitivt att ni ska åka eftersom ni ska vara borta två veckor.

Hoppas att ni får en trevlig resa.

När åker ni?

• goldfish

Vi åker den 2/9 så det är ett tag till, men Gud vad man ser fram mot att komma iväg lite.

Svar på tråden Båt Cypern - Egypten