• Mistoffelees

    Tips på bra frisör i Göteborg

    Behöver klippa mig, någon som kan rekommendera en bra frisörsalong i Göteborg. Skriv gärna vad en klippning kostar där.

  • Svar på tråden Tips på bra frisör i Göteborg
  • melodie

    Salong noblesse, men det var rätt dyrt... jag tror det kostade runt 450 men är så bra.. Dom ser precis vad man passar i. Har aldrig blivit så nöjd...

  • Molle

    Allroundfrisören på Odinsgatan.Pris:kommer inte ihåg exakt men runt 350.Är alltid supernöjd när jag går därifrån!

  • Annie

    Anna på Studio 11 på Linnégatan. Hon tar ca 450 kr men är verkligen toppenbra!!

  • AMA68

    Faboulus på Landalatorg!!

    Tar 140:- och jag trodde det var för gubbar och gummor typ, men jag har varit där tre gånger nu och är supernöjd!!

    Till det priset kan man dessutom chansa en gång om inte annat...

  • Mistoffelees

    Funderade på just salonge noblesse eller Christer hairteam inne på kompassen, men båda kostar runt 450 (kanske normala priser i dagsläge) för en klippning. Fast de är nog duktiga så att det är värt priset.

    Skulle vilja klippa det i en kortare, sportigare frisyr, men vet inte vad jag passar i och därför vill jag gå till någon som är mycket kunnig, livrädd för att bli snaggad så att det är typ 1 cm hår kvar på huvudet. Idag har jag ner till axlarna nästan och uppklippt.

  • kulapåmagen

    boten våningen på NK!!! oj va bra dom e.. gjorde mina naglar där å såg alla som kom in risiga som 17 å skulle klippa sig å lämnade stället dö snygga!!

  • Mistoffelees

    just NK frisörsalong har jag gått förbi många gånger när man varit nere på kundtoaletten,

  • kulapåmagen

    smurfan

    ja dom e kanon duktiga där.. kom in en tjej me jätte slitet,blonderat hår.. hon gick därifrån me värsta hårsvallet..

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tips på bra frisör i Göteborg