Totalt maktlös......vet inte vad jag ska göra.....
Hopplösheten är stor ....Ännu en kväll med stora konflikter m min dotter (15 år) Hon har sparkat på dörrar, skåp, slagit sönder flaskor på klinkergolvet, slagit mej, rivit mej, kastat telefonen i golvet, sprutat diskmedel fulla köksfönstret och det värsta av allt- stått med kniven och hotat skära av sej pulsådern......legat på golvet och skrikit att hon vill dö, att hon inte förtjänar att leva, att ingen älskar henne.....Det gör så in i helvete ont att uppleva detta. Hennes pappa kom till slut och hämtade henne...Jag var så nära denna gång att ringa psykakuten och be dom komma hit med akuta mobila teamet..men något håller mej tillbaka..Jag är livrädd att dom spärrar in henne och att vi förlorar vårt inflytande...kanske är det de bästa...Innan hon for så vände hennes aggression till en helt annan karraktär...Hon bedyara att hon älskar mej, lovar att hon aldrig skulle göra sej illa och tänker verkligen gå till neuropsykiatriska mott på onsdag , då hon har tid där...Utan mej , för vi d vårt första bedök där förra veckan så gick hon därifrån efter 10 min och slog igen dörren så jag trodde dörrkarmen skulle spricka..Nu vill doktorerna träffa henne utanmej och jag hoppas hon inte går därifrån.JAg har lovat att jag sitter i väntrummet hela tiden om hon behöver mej...Ja släpper aldrig taget men nu kännes det tungt. Har skickat iväg yngsta dottern till mormor i helgen för att vi skulle ha en hel helg, bara hon och jag, som vi så väl behövde och som vi sett fram emot...Gott att äta, kolla på TV och bara mysa.Restaurangbesök i morgon m goda vänner och bara ha kul...Allt raserat pga skolk som jag av en slump fick reda på ...vin i kylskåpet försvunnet och planerad utekväll med kompisen Agnes....o en sån kväll kan sluta hur som helst...o den slutar i att hon blir totalt galen för att jag inte låter henne ta mopeden, som hon kvaddat nyligen..men hon är hos sin pappa nu i alla fall, o han bor på landet så hon vistas i alla fall inte på stan ...O det är lita lugnande Jag tackar högre makter för att ingen sett hennes utbrott idag..sambon jobbar och lillasyster bhos mormor...Sitter här nu , helt tom..Så jäkla förfärligt att inte kunna hjälp sitt barn.........jag önskar ingen behöver uppleva detta....Hålll tummarna för oss på onsdag..att Bup inser att hon verkligen behöver hjälp mot sin totalt okontrollerade ilska...