Bröstförstoringspiller Pueraria Mirifica (Vit Kwao Krua)??
Fungerar de?
Även om de inte ger så enormt mycket större bröst kanske de har bra effekt på hormonerna??
Någon som provat?
Fungerar de?
Även om de inte ger så enormt mycket större bröst kanske de har bra effekt på hormonerna??
Någon som provat?
shit vad dyrt det var :O
Vad är det som gör att brösten växer? Är det någon som vet det och vet ni om det är ofarligt?
förresten verkar hon ju göra reklam för jsut Bodystore, vågar man lite på hennes ord tro
Allt som gör att kroppen växer onormalt dvs efter puberteten är rimligtvis cancerframkallande.
Det var bland det tokigaste jag läst idag hur kan folk gå på sånt skit!!
Låter det för bra för att vara sant kan man utgå från att det är för bra för att vara sant. Och OM det verkligen funkade, varför har man inte hört talas om tabletterna då? För det skulle ju vara en jättesensation!
Kan ju bero på att ni troligtvis inte är tillräckligt pålästa eller öppensinnade.
för mej funkade det och jag har ingen anledning att ljuga om det. Varför skulle jag ljuga överhuvudtaget?
Om någonting växer snabbt så kan det ofta ske mutationer som orsakar cancer. Om vi hade förmågan att odla ut en arm tex som sjöstjärnor så skulle vi med största sannolikhet drabbas av cancer. Sjöstjärnorna har ett kortare liv så därför spelar det inte så stor roll. Då är det viktigare att vara "hel" den lilla stund de existerar.
Sen har vi det faktumet också att ämnet som efterliknar östrogen kommer ju inte bara att påverka brösten utan även livmodern och där är det inte lika lätt att se vad som händer.
Nu ger jag fasen i den här tråden, ni fråghar mej saker och jag svarar men vad gör ni.... jo anmäler inlägget med svaret på frågan...
TACK och väldigt moget!
Kanske prova dett Procurves