• Ewa 65

Jag önskar jag kunde dra tillbaka tiden

Jag önskar jag kunde dra tillbaka tiden och kunna stanna upp och förstå när allt blev fel..När dottern började må dåligt, så kanske jag hade kunnat stoppa allt i tid..Kanske hade hon mått bättre nu...Jag kan inte ta mej för nånting utan bara tänker på henne. Vill hon verkligen inte leva, som hon säger...Är hon allvarlig med sina hot??
    Jag ringer henne ofta men hon blir bara arg....så jag mailar henne..vill kolla att det är ok....hennes pappa jobbar,så hon är ensam hemma.....Oh vad jag vill gå tillbaka i tiden..

• Svar på tråden Jag önskar jag kunde dra tillbaka tiden
  • Nufsan

Lyssna på henne, ibland är början ett stort rop på hjälp och lyssnar ingen så kan hon sätta sina "hot" i verket!

Vill du maila mig så får du göra det! Har erfarenheter!

Kramar

♥ღ♥Mamma till världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610 och lilla Jonna 0710♥ღ♥
  • Qywez

Vem önskar inte det, hade man kunnat hindra allt som blev fel om man går tillbaka, hur mycket kan man påverka själv och hur mycket påverkar inte kompisar, samhället osv??
    Hoten får man lov att ta på allvar, men hoppet säger att det är en varning, att hon egentligen inte vill, men hon behöver hjälp?!!

• Bevabus

Inget måste ha börjat vid ett speciellt tillfälle. Det här är livet. Det bara ÄR så att vi alla kommer gå igenom perioder då vi nästan beter oss som psykiskt galna. Jag förstår verkligen att du mår för jäkligt dåligt av att se din dotter lida. Men det enda du kan göra är att finnas där för henne. Det kommer att gå över. Hon kommer att hitta sin lösning på problemet

Svar på tråden Jag önskar jag kunde dra tillbaka tiden