• Gumlan

hur får man bort dubbelhaka??

man kan ju itne träna hakan/halsen!! sen ja var gravid så har min haka försvunnit & nu bara hänger det jag är ju smal i övrigt, hur får jag bort hänget & får tillbaka min haka?? *ledsen*

• Svar på tråden hur får man bort dubbelhaka??
  • septbebis

frulan: ha ha, minns det där. Jag gjorde så var eviga kväll för ca 15 år sen.

• frulan

septbebis

Jag o mamma satt alltid och gjorde det framför teven när jag bodde hemma
    Det hjälpte kanske då!
    För nu har jag inte gjort det på evigheter och dubbelhakan är med mig vaaarje dag.
    Ska nog börja igen!

• septbebis

frulan: jag funderar också på att testa det igen.

• frulan

septbebis

Jag börjar i morgon! Måste sova nu

*klapp klapp*

• Gumlan

hehe, vi kan ha en liten träningstävling i tråden peppa & puscha varandra att träna hakan jag är helt ömm i halsen idag efter gårdagens knipövningar *fnissar*

• Mezmerised

Va duktiga ni är som kniper och står i! Nu måste ju jag oxå börja!!

• Jonna74

Jaaaa, håll ni på med era knipövningar ni....hi hi!!

Har minnen från när jag var liten att min mamma varje morgon stod och klappade med översidan av handen i jättesnabb takt under hakan. Såg skoj ut, och jag undrade alltid vad hon höll på med.
    Idag har hon världens dubbelhaka, så det hjälpte nog inte så bra....
    Och kollar jag på pappa så har han också.

Tror att det kan vara ärftligt, för jag har aldrig haft tidigare, men kan se att i profil så börjar jag få en pyttelite. Tror att det kan vara ärftligt, och kommer med åldern.

Jag vet redan nu att om jag får stor dubbelhaka så kommer jag att lägga pengar på en operation, för jag vill inte ha som min mamma och pappa.

Kram Jonna

• septbebis

Jonna74: Jag tror också på ärftligheten. Både min mormor, moster, mamma har det.

• Gumlan

neeeeeeeeeeeej itne ärftligt, tyst med er nu!!!! det är en defekt som går att träna bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• dubbelhakan

hej
    Jag har testat lite övningar som har hjälpt mig att få lite mindre slapp hud under hakan,det kändes lite knepigt i början men det funkar tipsen hittade jag här
    www.dubbelhaka.nu/
    Hälsningar Häkan

Svar på tråden hur får man bort dubbelhaka??