• luspudel

    Bra frisör i Göteborg eller Uddevalla ! =)

    Jag är oerhört petig när det gäller mitt hår, är perfektionist och blir helt förkrossad om det blir fel.
    Men ännu har jag inte hittat någon frisör som motsvarar mina krav riktigt.

    Så jag tänkte höra med er om ni har några tips :) Vilken frisör är helt enkelt bäst i Göteborg, Uddevalla med omnejd?

  • Svar på tråden Bra frisör i Göteborg eller Uddevalla ! =)
  • stenkul

    Har en jätteduktig frisör i Partille, hon jobbar på la Wide

  • pajas01

    jag har gått till samma frisör länge nu.. agaton sax hon heter linda. JÄTTE duktig. alltid lika kul att komma dit för hon har alltid ny frisyr och hårfårg. testar allt på sig själv. vet inte hur gammal hon e idag men e moder i sin stil och håller sig alltid modern.

  • luspudel
    stenkul skrev 2008-09-18 12:32:18 följande:
    Har en jätteduktig frisör i Partille, hon jobbar på la Wide
    Okej, tack! Vad tar hon för en klippning? :)
  • luspudel
    pajas01 skrev 2008-09-18 12:34:31 följande:
    jag har gått till samma frisör länge nu.. agaton sax hon heter linda. JÄTTE duktig. alltid lika kul att komma dit för hon har alltid ny frisyr och hårfårg. testar allt på sig själv. vet inte hur gammal hon e idag men e moder i sin stil och håller sig alltid modern.
    Okej :) Vart ligger den då? ;) Och vad kostar en klippning?
  • pajas01

    ligger vid heden i göteborg tror de ligger runt 400 kr väl värd

  • luspudel
    pajas01 skrev 2008-09-18 12:42:49 följande:
    ligger vid heden i göteborg tror de ligger runt 400 kr väl värd
    Tacktack! =)
  • röda naglar

    thor och freja vid domkyrkan är riktigt bra tycker jag. 500kr för en klippning. så jävla värt.

  • Cissi o Nattis

    Camilla som arbetar på frisörsallongen hon o han på Dalaberg i Uddevalla tycker jag är väldigt bra. 


    ღMamma till Natalie 061011ღ
  • luspudel

    röda naglar skrev 2008-09-18 12:54:26 följande:


    thor och freja vid domkyrkan är riktigt bra tycker jag. 500kr för en klippning. så jävla värt.
    Tack!
  • luspudel

    Cissi o Nattis skrev 2008-09-18 13:14:27 följande:


    Camilla som arbetar på frisörsallongen hon o han på Dalaberg i Uddevalla tycker jag är väldigt bra. 
    Tacktack!
Svar på tråden Bra frisör i Göteborg eller Uddevalla ! =)