Någon som provat Lepigen?
Precis som rubriken lyder, är det nån här som provat lepigen för viktminskning? Funk/ar/ade det för er? Hur mycket gick ni ner i så fall? Jag vill gärna höra alla synpunkter!
Precis som rubriken lyder, är det nån här som provat lepigen för viktminskning? Funk/ar/ade det för er? Hur mycket gick ni ner i så fall? Jag vill gärna höra alla synpunkter!
Ja.
Ja det funkade men nej jag rekommenderar det inte eftersom jag blev sjuk av dom och måste äta stabilisatorer för att inte svänga mellan depressiv och manisk. Man blir uppåt och impulsiv och hög. Det är ett helvetesmedel. Ta det inte!
Ok På vilket sätt blev du sjuk? Hur menar du med impulsiv och hög? På vilket vis blev du manisk o depressiv? Vill gärna veta?!
- Jag måste äta medicin 3 ggr/dagligen resten av livet
- Jag måste lämna blodprov 4 ggr/år så inte medicinen skadar mina inre organ
- jag får inte teckna livförsäkring, min dotter får inte ärva ett öre om jag förolyckas
- jag får inte bli gravid pga medicinen jag måste äta orsakar fosterskador
Jag har manodepression som diagnos.
jaha. Jag kan inte svära på det, men jag minns inte att jag såg något om efedrin när jag läste om innehållet...
Ska tillägga som avskräckande exempel jag blev gravid 2 år efter jag slutat med Lepigen och då gick jag upp 53 kg fast jag åt NORMALT! Rubbningar i ämnesomsättningen, kanske har det med Lepigenet att göra? Som har fuckat mitt förbränningssystem?
Nä
NEJ TILL EPHEDRAPREPARAT (OLAGLIGA PREPARAT)
Men har man tendens till psykiska besvär så ska man definitivt inte äta dem. Det står klart och tydligt i kontraindikationen.
Jag tror att de är helt ofarliga så länge man inte har psykiska besvär, äter andra mediciner, har migrän, högt blodtryck etc etc
Rainbowglow skrev 2008-11-29 18:43:05 följande:
filiduttan skrev 2008-09-18 12:26:41 följande:
Lepigen superstrong Synephrine
Dessa tabletter har jag tagit tre gånger av den 22-24 november-08.Jag fick värk i bröstet,hjärtklappning,tappade totalt matlusten på endast tre dagar.Nu efter 11 dagar har jag fortfarande ont i bröst och hjärtklappning.Jag vill VARNA alla er som funderar på att börja med dessa.
Lepigen X-strong äter jag däremot.Det är en tablett som ska tas 30-40 min före måltid.Den är jättebra för man blir mätt fort av maten och godissuget försvinner.Har inte upplevt någon biverkning av dessa under de få dagar jag har tagit den.
mina hette Lepigen X kan jag tillägga, så ingen köper dem.
Lincon skrev 2008-12-06 20:38:59 följande:
Bantningspiller - nplink.net/8cmv19f2 Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka.