Hemma länge i Göteborg
Tänkte kolla om det är fler mammor/föräldrar med barn födda i slutet av-07, som tänkt vara hemma ett tag till med sina barn..
Tänkte kolla om det är fler mammor/föräldrar med barn födda i slutet av-07, som tänkt vara hemma ett tag till med sina barn..
vår dotter är född i januari-08 och vi har tänkt vara hemma en bra stund till =). jag fram tills nästa höst, och sen ska min sambo vara hemma på halvtid.
´min dotter är född maj 07 och hennes pappa är hemma med henne nu tills nyår. sen skall vi vara hemma lite var,
Vår pojke föddes September 07 , och vi kommer vara hemma ett bra tag till ![]()
vad gör ni om dagarna?
Pluggar !!
Sedan blir det att träffa kompisar , shoppa i stan , Öppna Förskolan , 1års grupp , umgås hela familjen och hitta på saker .... annars pyssla hemma med att baka och laga god mat osv ... ![]()
var går ni på öppna förskolan? var är 1års grupp?
Öppna förskolan går vi på i Hammarkullen . Jättetrevlig personal och bra lokal .
1årings gruppen är en sånggrupp . På Stadsbiblioteket . Är varje Tisdag .
ååå min dotter älskar att sjunga ju, vilken tid och var på bibloteket?
okej jag går på öppna förskolan i kortedala. super bra
Det är 11.30 .
Ring på Onsdagar och boka biljett . Annars kan du ringa på Tisdag morron , samma dag som det är , och se om någon lämnat återbud .
Har du sedan bokat biljett , kan du hämta upp den under veckan , dock senast 11.00 på Tisdagen , annars ger dom ut den till någon annan .
Du hämtar biljetten på Barn avdelningen . Sedan är sångstunden ( Pelle Plutt , heter den ) på våningen under där cafeet brukade ligga . Brukar va massor av mammor / pappor och barn där . En grupp för 0-12 månader är halvtimman innan så man kan inte missa hela högen av folk ![]()
ååå låter kul, dum tid bara ebba sover ju alltid då.. men får se nån gång kanske hon är vaken :)
vad är det för sånger också?
Jaa det är trevligt !
Assåå , ah tiden funkar perfekt för oss för min pojke har precis vaknat då
Jaa du , både okända och kända ... Nu vart det ett tag sen jag vart där så kommer inte riktigt ihåg alla , det är olika ibland från gång till gång .
var i kortedala är det öf??
alahelgona kyrkan
vi går mån 13:30-15:30 ons 14-16. men det är på förmiddagen också men vet inte exakta tider då..