Hemma länge i Göteborg
Tänkte kolla om det är fler mammor/föräldrar med barn födda i slutet av-07, som tänkt vara hemma ett tag till med sina barn..
Tänkte kolla om det är fler mammor/föräldrar med barn födda i slutet av-07, som tänkt vara hemma ett tag till med sina barn..
vår dotter är född i januari-08 och vi har tänkt vara hemma en bra stund till =). jag fram tills nästa höst, och sen ska min sambo vara hemma på halvtid.
´min dotter är född maj 07 och hennes pappa är hemma med henne nu tills nyår. sen skall vi vara hemma lite var,
Vår pojke föddes September 07 , och vi kommer vara hemma ett bra tag till
vad gör ni om dagarna?
Pluggar !! Sedan blir det att träffa kompisar , shoppa i stan , Öppna Förskolan , 1års grupp , umgås hela familjen och hitta på saker .... annars pyssla hemma med att baka och laga god mat osv ...
var går ni på öppna förskolan? var är 1års grupp?
Öppna förskolan går vi på i Hammarkullen . Jättetrevlig personal och bra lokal .
1årings gruppen är en sånggrupp . På Stadsbiblioteket . Är varje Tisdag .
ååå min dotter älskar att sjunga ju, vilken tid och var på bibloteket?
okej jag går på öppna förskolan i kortedala. super bra
Det är 11.30 .
Ring på Onsdagar och boka biljett . Annars kan du ringa på Tisdag morron , samma dag som det är , och se om någon lämnat återbud .
Har du sedan bokat biljett , kan du hämta upp den under veckan , dock senast 11.00 på Tisdagen , annars ger dom ut den till någon annan .
Du hämtar biljetten på Barn avdelningen . Sedan är sångstunden ( Pelle Plutt , heter den ) på våningen under där cafeet brukade ligga . Brukar va massor av mammor / pappor och barn där . En grupp för 0-12 månader är halvtimman innan så man kan inte missa hela högen av folk
ååå låter kul, dum tid bara ebba sover ju alltid då.. men får se nån gång kanske hon är vaken :)
vad är det för sånger också?
Jaa det är trevligt ! Assåå , ah tiden funkar perfekt för oss för min pojke har precis vaknat då
Jaa du , både okända och kända ... Nu vart det ett tag sen jag vart där så kommer inte riktigt ihåg alla , det är olika ibland från gång till gång .
var i kortedala är det öf??
alahelgona kyrkan
vi går mån 13:30-15:30 ons 14-16. men det är på förmiddagen också men vet inte exakta tider då..