• Mammas solsken

Hemma länge i Göteborg

Tänkte kolla om det är fler mammor/föräldrar med barn födda i slutet av-07, som tänkt vara hemma ett tag till med sina barn..

• Svar på tråden Hemma länge i Göteborg
  • knoodie

vår dotter är född i januari-08 och vi har tänkt vara hemma en bra stund till =). jag fram tills nästa höst, och sen ska min sambo vara hemma på halvtid.

• Lindah 86

Pluggar !! Sedan blir det att träffa kompisar , shoppa i stan , Öppna Förskolan , 1års grupp , umgås hela familjen och hitta på saker .... annars pyssla hemma med att baka och laga god mat osv ...

• Lindah 86

Öppna förskolan går vi på i Hammarkullen . Jättetrevlig personal och bra lokal .

1årings gruppen är en sånggrupp . På Stadsbiblioteket . Är varje Tisdag .

• zasata

ååå min dotter älskar att sjunga ju, vilken tid och var på bibloteket?
    okej jag går på öppna förskolan i kortedala. super bra

Lindah 86 skrev 2008-11-15 11:18:22 följande:
    Öppna förskolan går vi på i Hammarkullen . Jättetrevlig personal och bra lokal . 1årings gruppen är en sånggrupp . På Stadsbiblioteket . Är varje Tisdag .
  • Lindah 86

Det är 11.30 .
    Ring på Onsdagar och boka biljett . Annars kan du ringa på Tisdag morron , samma dag som det är , och se om någon lämnat återbud .

Har du sedan bokat biljett , kan du hämta upp den under veckan , dock senast 11.00 på Tisdagen , annars ger dom ut den till någon annan .

Du hämtar biljetten på Barn avdelningen . Sedan är sångstunden ( Pelle Plutt , heter den ) på våningen under där cafeet brukade ligga . Brukar va massor av mammor / pappor och barn där . En grupp för 0-12 månader är halvtimman innan så man kan inte missa hela högen av folk

• zasata

ååå låter kul, dum tid bara ebba sover ju alltid då.. men får se nån gång kanske hon är vaken :)
    vad är det för sånger också?

• Lindah 86

Jaa det är trevligt ! Assåå , ah tiden funkar perfekt för oss för min pojke har precis vaknat då

Jaa du , både okända och kända ... Nu vart det ett tag sen jag vart där så kommer inte riktigt ihåg alla , det är olika ibland från gång till gång .

• Skruttis1979
    zasata skrev 2008-11-30 21:20:38 följande:
    alahelgona kyrkan
    dag och tid?
    Elma är världens centrum
  • zasata

vi går mån 13:30-15:30 ons 14-16. men det är på förmiddagen också men vet inte exakta tider då..

Skruttis1979 skrev 2008-12-01 12:49:41 följande:
    dag och tid?
Svar på tråden Hemma länge i Göteborg