Hur många känner som jag?
Hejsan alla där ute som har fått ta sig igenom den tunga tiden på neo!
Min flicka föddes i mars i år och föddes i v. 28+3 hon vägde då 850 g och var 36,5 lång!
Jag älskar min dotter och det bästa på hela dagen är att vakna upp och få se ett underbart leende (även om kl är 6)
Men jag kan fortfarande inte riktigt njuta!
Alla är och flåsar mig i nacken. Detta är mitt fösta barn och jag vet inte alltid vad som är rätt eller fel att göra. Vet inte om det hade varit lättare om jag hade haft barn innan detta hände.
Vet inte hur jag ska förklara, men okej. När Nora var 4 månader ville jag prova att ge henne lite smakisar för jag tyckte inte att flaskan hjälpte till alla gånger. Så fort jag pratade om detta så skrek nästan min familj rkt ut. Meeennn ååå hon är ju såå liten.
Eller nu när hon är 6 månader så säger alltid min svärfar att jag måste hålla hennes nacke för hon är ju såååå liten. Fast hon har klarat hålla den själv i snart 3 månader.
Eller när vi pratade om utveckling att hon snart antagligen kommer att vända sig själv tycker de att jag inte ska stressa så för hon är ju såå liten! Detta går på mina nerver.
ÄR JAG LÖJLIG?