Tince skrev 2008-10-05 08:10:27 följande:
Svar på #19Jag vet, alla sa månad efter månad, om du bara slappnar av... Vilket är väldigt irriterande när man vill ha barn!!!
JO visst är det irriterande att höra. Det sa jag själv också först, men sen när vi själva försökte bli gravida så var det jättejobbigt att höra. Eller rättare sagt det är svårt att försöka slappna av.
Men som mina inlägg här ovan så tror jag endå att harmoni i kroppen är en stor hjälp när man vill bli gravid. Jag vet att jag har många emot mig, men många också med mig (bl.a då mina två vänner jag skrev om).
Om vi säger så här, jag tror att saker händer av en mening, annars kan jag nog inte förklara det som hände min ena vän på något annat vis, hon hade varit gift förut men hon kunde inte få barn, han hade fått två missfall med en annan på kort tid, så sen när HON och HAN träffades, gjorde dom klart för hela släkten att dom inte kunde få barn tillsammans, det visste dom så det var ingen ide för släkt och vänner att tjata, men oj så glada alla blev när det visade sig att hon var gravid, och DOM blev glada.