• Calloway

Ang ett plss vara eller inte vara???

JO... har genomgått ivf....

fick ett guldägg tillbaka den 24/9.... testade ruvardag 8 helt negativt vilket tyder på att pregnylen gått ur kroppen.... på ruvardag 9 testade jag på morgonen & fick ett supertunt/supersvagt (men andra än jag har sett strecken... ) positivt gravtest... testade på eftermiddagen åxå samma resultat på en annan sorts test... testade idag på RD 10 samma resultat alltså svagt positivt....

har försökt i 2,5 år utan att få ens ett spökstreck innan så nu undrar jag om jag vågar hoppas??? kan de va s¨å att jag är gravid att om allt vill sig väl??? vet ju att de e rätt tidigt att testa så de borde ju bli starkare innom ett par dagar...

• Svar på tråden Ang ett plss vara eller inte vara???
  • Calloway

oh my god.... skum känsla!!! då kanske jag får en liten juni bebis! helt otroligt!

• Calloway

Okej följd fråga:

Nu när de e så svagt/tunnt på vanliga ger CB digital utslag då??

• pp08

Calloway: jag hade svagt plus på mina RFSUs teststickor RD12,13 och positivt (Gravid) på CB Digital RD13!!!

Grattis!! ditt plusstreck kommer att bli starkare för varje dag.

• bustösen

Grattis!! hur mkt pregnyl fick du ta?

• Carrie

Ett + är alltid ett +! När har du bim? Håller tummarna för att du är gravid på klinikens testdag! Lycka till!

Carpe Diem!
  • Johnsson

Hej Tjejer!!

Har oxå genomgått IVF & fick mitt ägg tillbax den 1/10. Idag testade jag mest för skojs skull,men där kommer upp ett supersvagt plus!! Kan det ge utslag så tidigt?? Är ju bara på ruvardag 6??!

• pp08

Johnsson, Du testade nog troligen för tidigt....din ÄL spruta KAN ju vara kvar i kroppen. Vänta några dagar till, är det pluss då, kan du vara säkert att det är ett riktigt pluss.

Svar på tråden Ang ett plss vara eller inte vara???