• Raka Pungen

Skullen du försöka slicka din egen fitta/suga din kuk om du var tillräckligt vig?

Jag skulle nog göra det om jag var tillräckligt vig. Kanske inte som en onaniform, utan mest för att känna efter hur det är att utföra oralsex på en kvinna (sig själv).

Vet inte om kvinnor kan göra det, men viga män kan ju suga av sig.

• Svar på tråden Skullen du försöka slicka din egen fitta/suga din kuk om du var tillräckligt vig?
  • alvaereva
    Mikala85 skrev 2011-01-23 17:58:09 följande:
    Vad skulle jag vara avis på? (jag är rätt vig, så har inga problem med att komma ner för att slicka mig själv, men 'är inget jag tänker göra någonsin)
    Mikala85 skrev 2011-01-24 15:09:56 följande:
    Hur vet du att jag inte har testat?
    Det var ett antagande baserat på ett av dina tidigare inlägg här i tråden.
    Mikala85 skrev 2011-01-23 17:29:38 följande:
    För att det är onatruligt att vilja suga sin egen kuk/slicka sin egen fitta. (Jag tycker det)
    Om du nu har testat, betyder det ju att även du är onaturlig.
  • Anonym (cockfucksuckyeah)

Det är väl inte onaturligt?
    Det är kanske konstigt eftersom det är så ovanligt. Hade alla varit utrustade så de kunde hade det nog varit lika vanligt som vanlig onani. Vissa hade gjort det och vissa inte precis som i sex med en partner.
    Jag kan göra det och gör det då och då. Stimulans både för munnen och kuken. Känns lite wierd kan jag erkänna men det känns också otroligt upphetsande.

• thomas1111
    Anonym (cockfucksuckyeah) skrev 2011-02-09 18:35:39 följande:
    Det är väl inte onaturligt?
    Det är kanske konstigt eftersom det är så ovanligt. Hade alla varit utrustade så de kunde hade det nog varit lika vanligt som vanlig onani. Vissa hade gjort det och vissa inte precis som i sex med en partner.
    Jag kan göra det och gör det då och då. Stimulans både för munnen och kuken. Känns lite wierd kan jag erkänna men det känns också otroligt upphetsande.
    Nää, men om man va tjej kanske
  • Anonym
    Mikala85 skrev 2011-01-24 14:22:22 följande:
    Personangrepp.
    Du verkar vara en sån där "alla har rätt till en egen åsikt så länge den överrensstämmer med min"

hade varit sjukt sexigt att se en tjej slicka sig själv..

Sög mig själv senast iadg

• Varjokulkija

Hmm undrar på allvar om det faktiskt är möjligt, försökte börja fram huvudet så långt det går bara sådär, och var väl en ca 30 cm kvar, testade andas djupt och för varje utblåsning(normala andetag däremellan) böjde jag huvudet framåt lite till och var ner på 15 cm utan desto större obehag, det om kom emot var mina för ändamålet ifråga lite väl tajta jeans...

What happens on the Internet, stays on the Internet.
  • lejon 789

Jag skulle njuta om jag kunde suga min egen kuk efter att vi hade knullat. Älskar smaken och doften av sex.

Varjokulkija skrev 2011-06-15 00:19:37 följande:
    Hmm undrar på allvar om det faktiskt är möjligt, försökte börja fram huvudet så långt det går bara sådär, och var väl en ca 30 cm kvar, testade andas djupt och för varje utblåsning(normala andetag däremellan) böjde jag huvudet framåt lite till och var ner på 15 cm utan desto större obehag, det om kom emot var mina för ändamålet ifråga lite väl tajta jeans...
    du kan ju börja med att ta av dig jeansen. ;)
  • trasigdocka
    Jag verkligen hatar när någon slickar mej, kunde inte bli mer äcklad utav det så jag skulle troligen inte försöka slicka mej själv!

is your pussy nasty eller vad är felet??

• Anonym (kansjälv)

kan själv får dock bara in ollonet kommer inte längre ner sen :) men gu vad skönt det kan va ibland :)

• Melis85

Ussh va vidrig du är...Får du ingen avsugning av något eftersom du måste göra det själv...BLÄÄÄÄ

• Anonym (kansjälv)

Jo då Melis85 min sambo är grym på det men ibland är man ensam och ibland blir händerna tråkiga då kan man lyxa till det lite eller vad man ska säga

Anonym (kansjälv) skrev 2011-06-16 14:00:49 följande:
    Jo då Melis85 min sambo är grym på det men ibland är man ensam och ibland blir händerna tråkiga då kan man lyxa till det lite eller vad man ska säga
    Håller med exakt. Min sambo suger också kuk men ibland är det härligt att göra det själv. Som en avancerad onani. Min sambo är också bra på att runka men inte fasen låter jag bli min kuk för det ;)
  • Amadeus2

Hade jag varit tillräckligt vig hade jag nog testat att suga av mig själv, men finns ingen möjlighet och vill nog egentligen inte ha en penis i munnen. Min syster är väldigt vig och vältränad skulle nog klara av det men man ju inte bara fråga. 

• Anonym (Musen)

Gjorde det när jag var i tonåren. Var nyfiken på om det gick, sen var det ju skönt så det blev en förhöjd - om än omständlig - form av onani. Slutade med det när jag sexdebuterade och har nog inte gjort sedan dess.

• Anonym (Musen)

Minns dock fortfarande väl känslan av att ha min egen kuk i munnen. Det ger en förståelse för hur det känns för någon annan.

• Anonym (Man2)

Jag hade nog sugit av mig om jag kunde.

Svar på tråden Skullen du försöka slicka din egen fitta/suga din kuk om du var tillräckligt vig?