När din fina dotter känner sig fet och ful...
Min dotter på strax 15 år har en fin kropp. Rätt kurvig med bröst som kan få män att stirra (dessvärre). Väldigt välsvarvadmed platt mage. Detta ger en känsla av utfyllnad.... Ingen av hennes kompisar har hennes former me byst och midja. Några har varit till nyligen lite rulitga men nu blivit mengetter med magra ben. Detta har min dotter märkt, att de andra magrat. Dessvärre har min dotter börjat tröst äta p.g.a. ett brustet hjärta och fått små "kärlekshandtag". Idag på praoplatsen så frågade handledaren efter klädstorlek vid uniformen man skulle ha på sig. När kompisen sagt sin storlek sa handledaren att min dotter såg ut att vara någon/några storlekar större ! Ni kan ju gissa hur det gick in in själen. Har man bröst ser han ALLTID större ut!!! Nu känner hon sig fet och talar inte om annat. Vad skall jag säga? Hon trötäter faktiskt, äåter helt fel och har dragit ner på tränandet. Samtidigt mår on ju dåligt av sitt brustna hjärta men samtigt mår hon ju även dåligt av att hon vet med sig att hon fått "valkar" som hon kallar det. Jag är rädd att säga fel saker då jag inte vill att hon hetsbantar...