• dorsia

mammalediga i Torslanda?

Hejsan!
    Är just nu hemma med min son på 2 månader. Är nyinflyttad till Torslanda/Lilleby och tänkte se efter fall det finns några fler som går hemma om dagarna och kanske skulle vilja ha lite sällskap på promenader och dyl?

Vad finns det att erbjuda för föräldrarlediga här i området? Hur är det med öppna förskola osv? Har fått dålig info via BVC tycker jag.

• Svar på tråden mammalediga i Torslanda?
  • fiamalm

Hej!
    Bor också i torslanda, jag kan rekommendera dig starkt att gå till Svenska kyrkans öppna förskola tisdag och torsdag 10-12.30, de har sångstund kl 11, det är jättetrevligt där, inte så mycket barn, trevlig personal och billigt fika. Jag brukar gå dit varje torsdag och då är det kantorn som har sångstunden, det är hur kul som helst då han spelar piano. Sen finns det också på vingen som har bebisöppet onsdagar med där är det så rörigt med så mycket barn.

• gbgtjejen

Hej! Vi har flyttat till Lilleby, Älvegården. Har en son på snart 5 månader. Vill gärna träffa andra mammor för promenad å fika!
    Hälsn Maria

* CASPER 080621*
  • Astriden

hejhej, jag är oxå nyinflyttad i lilleby och har en liten kille på en månad. jag träffasgärna, promenerar eller fikar med andra hemmamammor. speciellt nu när det är så trist väder.

vart bor ni?

Svar på tråden mammalediga i Torslanda?