Vi som låg på avd 69, del 3.
Så har den gamla tråden stängt. Hoppas nu att vi fortsätter träffas här, gamla som nya!
Så har den gamla tråden stängt. Hoppas nu att vi fortsätter träffas här, gamla som nya!
Hej alla!
Våran son är så sjuk att han inte kommer klara sig. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen?? Försöker hålla ihop för Cornelias skull.......
Håller mig borta ett tag..... Ta hand om er! Kram!
Malin F skrev 2008-10-23 17:42:54 följande:
Tack själv Sussie! Nästa gång kan vi träffas utanför sjukhuset, eller hur? Ev äta lunch någonstans. Givetvis ska Raven vara med då också.
Malin F skrev 2008-10-23 17:42:54 följande:
Malin- Ja jag finner inga ord. Jag tänker på er och är väldigt ledsen för er skull.
Jag skriver väl en rad här får att hålla tråden levande. Igår var vi in till sjukgymnasten med Erik och visade upp alla hans framsteg. Det var ca 1 år sedan vi var där och hon blev väldigt glad att se att E kunde gå nu och att han äntligen får upp fötterna till munnen! Vi gick förbi 69an och såg att de renoverar där nu. Det var verkligen på tiden! Jag hoppas att de har läst några av de förslag som vi kom med. Bla att köket och tvrummet ska vara 2 separata rum. Dessutom att köket ska innehålla fler mikrovågsugnar och ev en riktig spis! Kanske att jag och Lars har turen att få se det färdiga resultatet från någons mobilkamera, vem vet!? Nu ska jag bänka mig framför TVn och äta ost och kex, usch så onyttigt!
Kram på er alla i tövädret!
Själva så köpte vi färdiga maträtter, hur dyrt som helst! Tänk om vi ändå hade ätit fil och mackor hela tiden så mycket pengar vi hade sparat, men det är väl gårdagens bekymmer. Kvällsfika hade varit väldigt "behövligt". I Örebro kunde Lars betala för kvällsfika men det fick man ju inte ens göra på 69:an! Tråkigt. Dock så stal jag choklad någon gång! Hi hi, kunde de gott bjuda på. Man blev ju van vid fika på kvällen, det åt jag varje kväll när jag låg på 86:an.
Hej allihopa hoppas allt är bra=)
Nu när julen närmar sig med stormsteg... ingen snö i sikte=(
Pysslar här hemma och pluggar för fullt
Ebba är frisk nu igen, men det är väl bara o vänta tills nästa gång suck ska det aldrig ta slut? Hoppas alla ni är friska iallafall.
Kram tess
Uähh, maginfluensa. På mig har det tagit sig ut bakvägen. Lars spydde igen nu på em, så jag blir nog hemma imorgon också. Jag har iallafall fått behålla maten som vi åt för drygt 1 timme sen, än så länge. E har klarat sig underligt nog men han blir hemma från dagis imorgon också, ev hela veckan. Jag hoppas bara att vi är friska till på Lördag, då fyller jag år och vi ska fira hos mina föräldrar.
Hej igen! Jag vill inte att den här tråden ska försvinna så nu skriver jag lite. E har varit hemma från dagis idag och han blir hemma imorgon också. L spydde nämligen imorse och halva avdelningen på E:s dagis har magsjuka så vi håller honom hemma. Jag hoppas att jag klarar mig och att jag slipper vabba. Vi har förlorat mycket pengar på sistone och nu får det fanimej räcka!! Men jul blir det iallafall och vi har köpt lite julklappar idag till Eriks kusin Moltas. Vi köpte en body och ett par byxor. Om de inte passar på honom så vet jag ju en som är mindre i storlek! Det känns konstigt att M som är 1 år yngre växer om våran son! Jag rår inte för att jag blir ledsen, men det tänker jag inte säga till min bror och svägerska.
Hur mår ni andra?
www.familjeliv.se/Forum-3-142/m40043441.html
Fixade en ny tråd då den gamla stänger nu.
Hoppas vi fortsätter att ses där!