• Anonym (arg!)

steroidakuten, lagliga steroider?

Har ett förhållande med en man som tidigare använt sig av tunga preparat inom anabola. Vilket ledde till att han blev helt galen..vi gjorde slut men han kom in i mitt hem ändå och har fått tagit imot mycket smällar. Vill inte gå in närmare på de men i normala fall är han inte aggressiv. Nu var de 2 år sedan han slutade med både anabola o träning. Nu har han börjat igen o han lovade att de inte ska bli mer anabola. Men han hävdar att steroidakuten har tillskott, ja vet man hör ju bara på namnet..men han vägrar.
    Jag blir livrädd och jag börjar känna igen den där otrevliga typen. Men finns de någon med erfarenhet? Mer information? han har rosa stjärnor hemma som ja letade upp på internet och visade sig vara thaifemmor men han vägrar erkänna, han säger att de är tillskott som ser likadana ut?
    Att steroidakutens hemsida har gjort kopior av thaifemmor, måste ha hjälp genast innan han blir helt ingåd på dessa för då kommer man ej kunna samtala med honom...
    så svar på min fråga; vad 'r steroidakuten? är detta lagligt?

• Svar på tråden steroidakuten, lagliga steroider?
  • Anonym (arg!)

någon?

• Anonym (arg!)

please, någon med kunskap?

• Anonym (doc1)

Det mesta som säljs är testosterone och steroider. Det finns inget i deras utbud som är vanliga kosttillskott.

De rosa stjärnorna som du pratar om är med 100% säkerhet thaifemmer, samma innehåll som ryssfemmor. Men det finns en del förfalskningar av just dessa som brukar innehålla allt ifrån inget till andra billigare steroider.

• Anonym

Jag kollade deras hemsida och allt var ju så hemligt.. man skulle ju ha nån hyschmail å så.. så jag tror inte att det är lagliga saker dom säljer där..

• Anonym (arg!)

tack så mycket för era råd! kram

• fester

Hej det e inga kost till skott utan det e steroider av den klass man får hett temperament på , om han nu vill dopa sig så be din kille då att i sådana fall ta något som inte e så hög androgent som primobolan, nibido  ex så slipper du hans aggregationer

• Anonym (sent svar)
    fester skrev 2015-03-22 12:30:53 följande:

Hej det e inga kost till skott utan det e steroider av den klass man får hett temperament på , om han nu vill dopa sig så be din kille då att i sådana fall ta något som inte e så hög androgent som primobolan, nibido  ex så slipper du hans aggregationer

Lite sent att svara, tråden är från 2008.
  • psyklivet
    fester skrev 2015-03-22 12:30:53 följande:

wow, sicken härlig särskrivning.

Det finns/fanns lagliga dopingpreparat, så mycket kan vi säga.
    Och rätt sällan man bli aggressiv av anabola, utan tidigare problem med psyket.

Svar på tråden steroidakuten, lagliga steroider?