Ja, nu går också vi i tankarna att det skall bytas bil. Har idag en Renault Grand Scenic, men jag är så trött o förbannad på den bilen, så nu åker den. Har under de fyra år vi haft bilen lagt ner i runda slängar 50 000 på service o reparationer, så nu säljs den. Skulle inte rekommandera den till någon som letar stor familjebil.
Har fått så många tips o ideér på vilken bil man skall ha så snart vet jag vare sig ut eller in. Vill ju inte att det skall kosta multum o reparera heller, vilket jag har hört att Grand Voyager gör, så den går nog bort. Har idag som hastigast kollat på en Toyota Avesis Verso o det verkar vara en intressant bil. Vi måste dock få plats med fyra bilbarnstolar och en barnvagn, plus att man vill att barnen skall kunna få plats med sina ben också om dom sitter längst bak o det är jag inte säker på om dom får i Toyotan. Såg dock en Previa när jag var o kollade också o den verkar riktigt intressant, särskilt om den inte drar mer än litern milen, dock så fpår man nog gå på en modell som gått ett antal mil då, för jag har inte tänkt o lägga mer än kanske 130 000 på sin höjd.