• Wictor090719

Krångliga ord överallt.

Nu kommer nog familjelivs dummaste fråga.
    Vad betyder BIM? Kan någoon vänlig själ förklara den förkortningen för mig. Jag vet att det står (Beräknad inte mens) men det heter väl Beräknad mens? jag hänger inte riktigt med..=P

• Svar på tråden Krångliga ord överallt.
  • Maria40

Under "info & regler" kan du välja på "förkortningar" - där finns massor av det som används på fl.

• Lobro

om man INTE vill ha mensen för att bli gravid ska man testa på BIM-dagen då man väntar sin mens fast INTE vill ha den! hänger du med?

• Maria40

Hmm..inser att jag inte läste så noga allt - fast det var kort. du undrade ju över bim och inget annat. Det har jag inget bra svar på.

• lunkentuss

BIM = Beräknad Inte Mens
    Den dagen man egentligen förväntas få mens, men man hoppas den uteblir den dagen för man vill vara gravid

• MansonDust

Är texten tjock som t.ex BIM så kan du klicka på texten & få svar på sidan som kommer upp.

Vi väntar på vår Trea (v. 27) ♥ BF 9 Jan -09
  • Wictor090719

Okej. För det är lättare att skriva BIM när man pratar tester. Så i fredags var det alltså BIM - 3 för min mens är beräknad imorn. Fattat rätt?

• Lobro

Ja precis, du har fattat rätt

• Queen70

Tog ett tag för mig att fatta det där också, nu hajjar jag vad det betyder, men tycker att det är nåt av det knäppaste uttrycket jag hört talas om. Beräknad inte mens liksom...Hallåå....

Svar på tråden Krångliga ord överallt.