• givinglife

Ögonfärgen förändras??

Tittade mig i spegeln nyss.... har fått som en mörk ring runt mina pupiller, runt färgen alltså....
    Är i v6, nån som varit med om nåt liknande...

• Svar på tråden Ögonfärgen förändras??
  • Mizz Turko

??? Ögonfärgen hos modern ändras ju inte. Men det kan ju vara irisringen kanske du menar?

Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • NiXxI

Min ögonfärg har förändrats efter varje graviditet. Hade helt blå innan, med vita "kristaller" i.
    Fick efter dotter 1 lite gula stänk, och efter dotter två så har jag numera både brunt/gult och grönt i mina en gång så blå ögon...så visst kan man det. Antingen av grav eller ålder? Men märkligt nog så har det skett när jag varit gravid och det var 9 år mellan dotter 1 och tvåan.

Är gravid nu igen, får väl se vad som sker

2008 ska blända skiten ur mig
  • Ankan16

Runt mina ögon så har fått mer skarpare linjer runt om än vad jag har haft. Så jag tror att jag är gravid

• Ankan16

Mina linjer runt ögon färgen har blivit mycket tydligare kan det beror på att jag är gravid

• Skitledsen

Mina en gång så kristallblå skönheter blev fulla av bruna fläckar efter graviditet. Trädde nästan jag hade fått cancer först. Och nu ser ingen att min underbara dotter har fått mammas vackra ögon. Får hon har verkligen fått dem! Jag har dem inte kvar....

Svar på tråden Ögonfärgen förändras??