• Nindë Amandil

Vad kostar 2 big mac & en stor pommes lös på mcdonalds?

Tror hon tog för mkt betalt från mig men vettefan. Det stod att Big Mac kostar 15:- å jag köpte två... dvs 30:-... sedan en stor pommes, vet inte riktigt vad den kostar men... "hela kalaset" gick på 97:-... tror snarare 57:- eller nåt är rätt... eller har jag fel? Svindyrt isåfall! Men en stor pommes kostar ju knappast 67:-... kom på det efteråt att shit, tror hon tog fel betalt.

• Svar på tråden Vad kostar 2 big mac & en stor pommes lös på mcdonalds?
  • Nyfiken gul

en stor pommes kostar 17 kronor så vitt jag vet....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • FrökenFreja

Nja, fast BigMac kostar nog 15 kr ihop med en annan meny, så brukar det vara iaf om de inte har något specialerbjudande? Annars kostar väl en BigMac  runt 39 kr löst så det blir ju rätt!

• Fia Lundbom

Jag tvivlar på att en Big Mac kostar endast 15 kr. Det måste
    vara fel...

• Wilmis07

Finns det inte en "mini" big mac som kostar 15 kr,den större kostar väl mer har jag för mig.Var iof ett tag sen jag var där sist.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • denna där

En vanlig bigmac kostar inte 15 kr...

• crasygirl

97kr kan nog typ stämma. Det är billigare att köpa två menyer

• 3 barns mor

åt på mac donalds i söndags 1 bic mac kostar 39 kr och 1 stor strips 19 kr

• studentbruttan29

summan stämmer, big mac kostar ju typ 40 spänn.

• Kenzie

Instämmer med övriga. En bic mac kostar absolut inte 15 kr. En sån där Bic Mac Jr kostar däremot 15 har jag för mig.

Älskade Theodor 060329 Efterlängtade Krypet BF 090429
  • God cares

En big mac lös kostar 39 kr hos oss och en stor pommes 19 kr, men på våra kvitton står det t.ex. för en Big Mac meny att Big Mac kostar 39 kr, mellan pommes 1 kr och mellan dricka 16 kr. Alltså 56 kr för en meny. Det står ofta lite konstigt på kvittona, särskilt när man köper en meny.

• TingelingAnna

BigMac Junior kostar 15 kr. Inte den vanliga normastora BigMac, den kostar runt 40 kr.

• God cares

Mm, och Big Mac Junior finns inte under hela året utan bara som kampanj under en viss period. Just nu är det Oriental Chicken Jr och Dubbel Cheeseburgare istället

Svar på tråden Vad kostar 2 big mac & en stor pommes lös på mcdonalds?