• thebaby

Finns det ngn "ung" mamma i sthlm ?

Hej alla "unga" mammor!

Jag är mamma (21 år) till min underbara dotter på 7 månader. Och livet har varit underbart sen mitt hjärta kom. Men nu när Alexandra har börjat leka med helt ny energi och en ny busig, upptäkande blick i ögat tycker jag det är lite tråkigt att jag inte känner någon med barn runt samma ålder!

Älskar att umgås med mina vänner och alla är helt kära i alexandra, men tror det skulle vara en helt annan grej att träffa någon som har barn runt alexandras ålder.
    Och specielt för henne, någon att busa, leka med. Så se hit och skriv lite om ni kanske känner som jag?

skulle vara jätte skoj att skriva, prata och kanske ses med andra som har barn!

• Svar på tråden Finns det ngn "ung" mamma i sthlm ?
  • corrob

hej hej :D jag har en dotter som är 5 månader, känner inga andra med barn.. men har du msn ? :D

• Anika86

Hej Hej :) har en dotter på 8 månader, känner inte heller så många andra med barn

• frollen

min dotter blir 6 månader nu här i dagarna :)

• Stephanie1989

hej.. har två st bor i tyresö =) någon i närheten?

• thebaby
    Stephanie1989 skrev 2009-01-02 11:02:27 följande:
    hej.. har två st bor i tyresö =) någon i närheten?
    mm elias faster ..
  • Jesssssiicca

Hej hej!

Här har vi en till ungmamma, räknas som det iaf allt är juh rellativt.Men jag är 23 snart 24 och våran dotter blir 6månader om dryga två veckor.
    Vi bor i Hammarbysjöstad och tycker alltid det är kul att träffa andra och prata och "leka"=)

/Jessica och Lea

• tjoohalia

hej. är 23, snart 24. vet inte om jag är jätteung? känner mig både ung och skitgammal ibland :b
    har en son som är snart 6½ månad, bor i farsta. skulle tycka att det var jättekul att träffa andra

Svar på tråden Finns det ngn "ung" mamma i sthlm ?