• Smilly

Halmstadbor... finns det några sådana här? :)

Jag och min sambo flyttar till halmstad i Januari. Kommer vara hemma med bebis så jag är lite rädd att det kommer bli aningen ensamt på dagarna. Tänkte försöka fördriva dagarna med öppna förskolan, babysim och liknande. Behöver komma i kontakt med er Halmstadtjejer (och killar) för att få tips om vad som finns att göra. Kanske finns det någon mer som kommer gå hemma på dagarna som kan tänka sig att fika med en ensam 30-årig Sthlmstjej med 7 mån gammal bebispojke? :)

• Svar på tråden Halmstadbor... finns det några sådana här? :)
  • SarahA

Vet inte om du tycker jag är för ung, ( 21 år ) ..
    Jag fick precis redap åatt jag är gravid, BF i Juni 2009..

• Smilly

Söker kontakt med andra som är hemma på dagarna... men även bara tips om vart man kan gå med en 7 månaders. Vart det finns babysim osv...

• MrsNash

Hej Smilly! Vi är några halmstadtjejer, en del av oss inflyttade till stan vi med, som har en liten tråd här på FL. Vi ses nån gång ibland när tid finnes och snackar stort som smått i tråden,kika in hos oss! En i gänget e mammaledig nu, en annan ska ha barn nummer två i januari. Vi andra har barn som är i 2-3 års åldern!

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m35791273.html

• New mum

Hej smilly. jag är 24 och bor i HAlmstad. Ahr oxå en son på 7 månader.

• Tanya

Hejsan! Jag bor i halmstad. Jag är 23 och har två pojkar! En på 1,5år och en på snart 4 mån =)

Svar på tråden Halmstadbor... finns det några sådana här? :)