Nyblivna föräldrar i Bromma/Sundbyberg/Solna
Är mammaledig med Hugo, 3 veckor, och letar efter föräldrar som vill ha sällskap på sina promenader, ta en fika ibland och prata om det ena och det andra.
Hör gärna av er så kan vi ses!
Är mammaledig med Hugo, 3 veckor, och letar efter föräldrar som vill ha sällskap på sina promenader, ta en fika ibland och prata om det ena och det andra.
Hör gärna av er så kan vi ses!
Hej, jag är mamma-ledig med busfröet som är 5 månader, vi bor i Sundbyberg och jag går ofta ensam runt Lötsjön, Råstasjön,
och längst Karlbergs-Leden.
Vill du göra oss sällskap? Det vore jättekul!
Alltid roligare med sällskap;)
Hör av dig så promenerar vi massor o annat skoj,
kramisar från oss***
Hej! Jag fick en liten tös den 21:e okt och bor i Solna - skulle hemskt gärna träffa mammor som bor i närheten också! ...även jag traskar runt sjöarna ibland och det vore ju jättemysigt att gå tillsammans istället.
Får man hänga på er? :D
Hej hej, själv så bor jag i hjlusta och skulle mer än gärna haka på er här på fika å promenader.
Jag är 24 år, å är hemma med min första son som är 4 mån. skiit tråkigt att gå ut ensam nu när det e kallt så jag valde att stanna hemma nu när det e mkt regn osv..det e inte heller roligt men går det bra att haka på er så är det super?? Ni kan skriva till mig på min gästbok =)
Hej!
Jag är mammaledig med Milton som föddes 6/12-08 och jag skulle gärna träffas... Jag bor i Bromma vid Sumpangränsen...
Hälsningar Jenny
Hej,
Är också mammaledig i Solna, Huvudsta. Fick en liten pojke i början av december. Träffas också gärna för fika och promenader!
Tips; det finns fler likasinnade på tråden "Någon nybliven mamma i Solna/Sundbyberg".