• Barnakär

Vill ha men inte än? Några fler?

Några fler där ute i 18-årsåldern som inte vill någonting annat än att skaffa barn men som ändå väljer att studera klart och hitta ett jobb först?

Jag måste bara får skriva av mig, jag längtar så otroligt mycket! Ååååh!

• Svar på tråden Vill ha men inte än? Några fler?
  • Barnakär

Pojkvän sen 2 ½ år tillbaka
    Sambos sen första dagen, egen lägenhet för ett år sen
    Pojkvännen jobbar med bra inkomst
    Jag studerar andra året (pga. ett sabbatsår)
    Inget körkort ännu eftersom jag inte har haft tid, ork eller råd.

• Lovepopcorn

jaha okej...
    vad säger killen din då vad vill han?

det som inte dödar dig stärker dig...
  • Barnakär

Han vill ha tidigt men självklart att jag ska vara färdigutbildad och ha jobb först.

Din?

• Lovepopcorn

mm här med fast som sagt vill att jag ska ha jobb innan så man får in något... o håller med fullt ut

• Barnakär

Okej Bara ut och söka då! Vart i landet bor du?

• Morbid angel
    Barnakär skrev 2008-10-27 20:06:30 följande:
    Morbid Angel: Ah, du väntade? Jag har partener sen 2½ år tillbaka, bor själv med honom och han har en ritkgit bra inkomst så det skulle fungera men vill ha studierna klara så jag inte behöver tänka på det..
    Ja,ville gå klart gymnasiet först och jobba lite.
    Jag och sambon är fortfarande tillsammans,7½ år nu

Lycka till!
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • Barnakär

Oj, hur gammal var du när ni blev tillsammans? Och han? V är "bara" uppe i 2 ½ år

• Morbid angel

Jag var 15 och han skulle fylla 23 år senare det året.

• Barnakär

Oj så ni har en sån stor åldersskillnad? Credit! Jag var 16 när jag blev tillsammans med Alfons, då var alfon 18 - skiljer 2½ år emellan.

• Lovepopcorn

kalmar län. västervik flyttar snart upp mot norrköping o hoppas på jobb där:)

du då? vad pluggar du för något?

tycker det är så starkt av många unga mammor som klarar av pressen o samhället som kasnke inte alltid är så posetiv till unga föräldrar..

En sak jag har fundera på är hur man brättar för sina föräldar o hur dom skulle reagera om man väntar barn...

• Morbid angel
    Barnakär skrev 2008-10-27 20:19:43 följande:
    Oj så ni har en sån stor åldersskillnad? Credit! Jag var 16 när jag blev tillsammans med Alfons, då var alfon 18 - skiljer 2½ år emellan.
    Haha,ja har alltid föredragit äldre
    Fast vi visste inte att ålderskillnaden var så stor fören efter några veckor
  • leende69a

Hade jag varit dig så hade jag jobbat så du får en bra föräldrapenning först, att leva på den lägsta 180 kronor om dagen är inte så kul! Det tar ju bara 240 dagar eller nåt sedan är det bara att köra på

• Emlan88

Ja, jag har fortfarande samma partner
    Vi blev tillsammans när vi va 17.

Barnakär skrev 2008-10-27 19:38:05 följande:
    Jag anser att man är redo när man har en fast partner som man ändå delat några år med, man har lägenhet, båda har fast jobb och en bra inkomst. Emla88: Precis så vill jag ha det! Har du samma partner nu som då?
  • Barnakär

Lovepopcorn : Jag går måleri och företagande i södertälje, sitter och pendlar 1½ timme varje morgon och kväll dit och hem från bromma.

Morbid angel : Jo, men dom brukar ju vara så barnsliga så det är ju inte så konstigt!

Leende69a : Jo, men vi väntar.

Emla88 : Ah nice! (Y)

Svar på tråden Vill ha men inte än? Några fler?