• Barnakär

Vill ha men inte än? Några fler?

Några fler där ute i 18-årsåldern som inte vill någonting annat än att skaffa barn men som ändå väljer att studera klart och hitta ett jobb först?

Jag måste bara får skriva av mig, jag längtar så otroligt mycket! Ååååh!

• Svar på tråden Vill ha men inte än? Några fler?
  • Barnakär

Pojkvän sen 2 ½ år tillbaka
    Sambos sen första dagen, egen lägenhet för ett år sen
    Pojkvännen jobbar med bra inkomst
    Jag studerar andra året (pga. ett sabbatsår)
    Inget körkort ännu eftersom jag inte har haft tid, ork eller råd.

• Lovepopcorn

jaha okej...
    vad säger killen din då vad vill han?

det som inte dödar dig stärker dig...
  • Barnakär

Han vill ha tidigt men självklart att jag ska vara färdigutbildad och ha jobb först.

Din?

• Lovepopcorn

mm här med fast som sagt vill att jag ska ha jobb innan så man får in något... o håller med fullt ut

• Barnakär

Okej Bara ut och söka då! Vart i landet bor du?

• Morbid angel
    Barnakär skrev 2008-10-27 20:06:30 följande:
    Morbid Angel: Ah, du väntade? Jag har partener sen 2½ år tillbaka, bor själv med honom och han har en ritkgit bra inkomst så det skulle fungera men vill ha studierna klara så jag inte behöver tänka på det..
    Ja,ville gå klart gymnasiet först och jobba lite.
    Jag och sambon är fortfarande tillsammans,7½ år nu

Lycka till!
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • Barnakär

Oj, hur gammal var du när ni blev tillsammans? Och han? V är "bara" uppe i 2 ½ år

• Morbid angel

Jag var 15 och han skulle fylla 23 år senare det året.

• Barnakär

Oj så ni har en sån stor åldersskillnad? Credit! Jag var 16 när jag blev tillsammans med Alfons, då var alfon 18 - skiljer 2½ år emellan.

• Lovepopcorn

kalmar län. västervik flyttar snart upp mot norrköping o hoppas på jobb där:)

du då? vad pluggar du för något?